Film pro dospělé - Paní Sandra a instalatér Rudy

Tak mi konečně přinesl kolega DVD s filmem, o kterém tvrdil, že mi polezou oči z ďůlků, a že prý se jedná o film pro dospělé! Řekl jsem, že přesně takový film hledám, jelikož k nám domů přijdou na večeři rodiče přítelkyně.

Ono taky, co si představit pod pojmem "film pro dospělé". Myslel jsem, že film bude pojednávat o práci, nakupování, o radostech z dovolené, shánění léků, placení složenek, bolavých kloubech, poruše na automobilu, zparchantělých dětech či o hypotéce.

Po výborné večeři jsem přítelkyni a potenciálnímu tchánovi s tchýní řekl, aby se v klidu usadili kolem televizoru a jal se obsluhovat DVD přehrávač. Do připravených skleniček jsem nalil víno a na stůl naservíroval tác s lahůdkovými chlebíčky. Nechyběly ani mističky s pistáciemi a mandlemi. Přítelkyně dokreslila atmosféru večera zapálením svíčky.

Začátek filmu se odehrával v jakémsi bytě. Zápletka byla poměrně strohá. Hlavní ženská postava měla blíže nespecifikovaný problém se svojí toaletou a na pomoc si zavolala instalatéra, který ale nevypadal jako klasický, špínou zamazaný chlap s drsně zasazenou cigaretou v koutku úst. Tenhle šamponový instalatér byl mladého věku, na jehož těle hrály mohutné svaly, které dával na obdiv tím, že nenosil košili a jeho jediným oděvem tak byly pouze montérky, jejichž jedno ramínko viselo ležérně po mladíkově boku. Představil se jako Rudy. Paní se usmála, podala mu ruku a představila se jako Sandra.

Paní zavedla instalatéra do koupelny a ukázala na toaletu. Divák se opět nedozvídá, o jaký konkrétní problém se jedná. Čekal jsem nějaký rozbor situace ze strany opraváře, ale ten jen zaklekl k míse a skoro se mi zdálo, že činnost pouze předvádí. Chování majitelky bytu bylo též na pováženou. Vůbec se nezajímala o postup práce, ba se ani nepídila po příčinách závady, místo toho stála v rohu koupelny, koukala instalatérovi na zadek a hladila se v oblasti ňader.

Po chvilce Rudy vstal, vzal za splachovadlo a řekl, že problém je vyřešen. Mne, jako dělníka, tato pasáž tedy vůbec neuspokojila. Paní Sandra zavedla mladíka do obýváku a nabídla Rudymu kávu. Rudy na souhlas přikývl a sedl si do křesla. Tak nevím, ale takhle si nevydělá ani na slanou vodu, napadlo mě. Během přípravy nápoje se paní Sandra z nějakého nepochopitelného důvodu převlékla do saténového župánku a překvapenému Rudymu se naskytl pohled na její štíhlé nožky v tmavých silonkách, připevněných k podvazkovému pásu. Napůl snědený chlebíček zaskočil šokovanému tchánovi v krku, když se ukázalo, že podprsenka v Sandřině šatníku své místo nemá.

Během popíjení kávy vyčíslil Rudy cenu za svoje vykonané služby, načež se paní Sandra začala chovat jako naprostý retard a oznámila mladíkovi, že peníze nemá. Prostě seděla v křesle naproti Rudymu, neustále špulila rty, přehazovala nožku přes nožku jak v základním instinktu a rozhazovala rukama, že nemá jak zaplatit. A šibalsky na Rudyho mrkala. Napadlo mě, že to taky někdy zkusím, až budu potřebovat využít služeb odborníka, třeba se tím dá ušetřit. Rudy něco řekl, ale to divákovi zůstalo utajeno, a na to se paní Sandra zvedla a šla k němu. Ony dialogy byly vůbec slabinou filmu.

Zdálo se, že paní Sandra chce Rudymu něco pošeptat, ale na své cestě k němu byla neopatrná a zakopla, čímž padla na kolena. A to byste nevěřili, kam potom začala šeptat. Hlavou se ocitla v instalatérově klíně, kde setrvala snad pět minut, během kterých se film strašně vlekl. Pochvalu snad zaslouží jen kameraman, který si trošku pohrál s detailními záběry.

Nevím, jestli paní Sandra nebyla nějaký ten sociální případ, ale v obýváku se asi netopilo, tak se oba aktéři přesunuli do ložnice, kde si vlezli do postele a po zbytek filmu se zahřívali třením těl o sebe. Asi po dvaceti minutách film náhle skončil, z čehož jsme my, u televizní obrazovky, byli doslova paf. Nejvíce pak přítelkyně, která věřila, že film vyvrcholí tím, že Rudy požádá paní Sandru o ruku a bude uspořádána velká svatba. Pravda, k jistému vyvrcholení v závěru došlo, ale celkový dojem z filmu to nijak nezlepšilo.

Druhý den jsem kolegovi v práci řekl, že tento snímek neodpovídá jeho nadšené recenzi. Chvilku váhal, a pak řekl, že mi zítra přinese "Carmen v říši divů", a že prý již určitě budu valit bulvy. Tak uvidíme.

Autor: Daniel Tomáš | čtvrtek 9.2.2017 8:29 | karma článku: 33,73 | přečteno: 1884x
  • Další články autora

Daniel Tomáš

Proč píšu knihu

11.9.2023 v 15:09 | Karma: 9,39

Daniel Tomáš

Braničtí rytíři

19.5.2022 v 10:59 | Karma: 9,40

Daniel Tomáš

Zahrajeme si na trenéra

11.8.2021 v 15:05 | Karma: 17,73

Daniel Tomáš

Skvrna

22.7.2021 v 18:32 | Karma: 18,76

Daniel Tomáš

Však zítra je také den

9.6.2021 v 7:37 | Karma: 18,82

Daniel Tomáš

Muž se stromem

26.5.2021 v 16:16 | Karma: 18,67

Daniel Tomáš

Dobrý den

4.5.2021 v 17:23 | Karma: 20,67

Daniel Tomáš

Výkřik ženy

3.5.2021 v 17:29 | Karma: 28,40

Daniel Tomáš

Na konci tunelu

9.3.2021 v 14:46 | Karma: 17,90

Daniel Tomáš

Jak jsem zničil AZ kvíz

19.2.2021 v 9:20 | Karma: 26,23

Daniel Tomáš

První kontakt

30.12.2020 v 18:40 | Karma: 13,65

Daniel Tomáš

Jak jsem opět opravil video

12.12.2020 v 13:51 | Karma: 22,44

Daniel Tomáš

Výpečky

30.11.2020 v 14:19 | Karma: 29,75

Daniel Tomáš

Invaze

26.11.2020 v 19:00 | Karma: 17,93

Daniel Tomáš

S covidem pod košem

21.11.2020 v 18:09 | Karma: 17,96

Daniel Tomáš

My všichni rouškou povinní

10.11.2020 v 12:08 | Karma: 21,65

Daniel Tomáš

Dobrý skutek

15.5.2020 v 17:54 | Karma: 20,31
  • Počet článků 146
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1520x
Jsem velekrál skladu v maličké firmě. Mám jen jediného podřízeného, a ani ten mne neposlouchá.. Dvakrát jsem neúspěšně studoval VŠ, tak jsem se dal na dráhu dělníka. Jsem pánem ještěrky a vozím palety z bodu A do bodu B, a když je frmol, tak i do bodu C, ale v žádném případě do bodu D.. Mám rád sport, pivo, rybařinu, pivo, dobré jídlo, přítelkyni, pivo, četbu, Bory, bory, skaliny, řeky, lučiny, českou hymnu, vychlazenou Plzeň a tak různě....

Tady mi můžete anonymně nadávat:

danieltomas08@post.cz

 

Seznam rubrik