Frajer s fialovou zadelí

23. 03. 2017 8:24:19
Toto je příběh o mladé lásce a odvaze, a také o neskutečné bolesti a trápení, které mohou být vyvolány řádně naklepanými půlkami.

To jsme takhle jednou vyrazili s partou k vodě, k Hracholuské přehradě. Byli jsme mladí, plní síly a hormonů. Děvčata odhalovala svá rozkvétající těla, až byla zakryta pouze bikinami. My, mladí skoro muži, jsme vážně pokuřovali cigarety, načež jsme se pak rychle a hlavně nenápadně sháněli po toaletách, jelikož naše koketování s nikotinem bylo zpočátku provázeno střevními obtížemi. Kouřili jsme tehdy proto, aby jsme našemu chování dodali trochu mužnosti. Ono, udělat dojem na dívku, když jste ve věku, ve kterém každé druhé slovo vyslovíte v jiné tónině, obličej máte posetý uhry a pod nosem vám raší nechutné a opadající cosi, kdy svalové hmoty se vám příliš nedostává, je sakra těžké.

Já měl spadeno na Pavlínu, ale má dokonale vyvedená stojka ve vodě ušla její pozornosti. Též má marná a komická snaha o zasmečování míče při plážovém volejbalu neprobudila v dívce více citu. A když dokonce odmítla mnou nabízenou svačinu na posilněnou, chléb se škvarky a cibulí, byl jsem v koncích. No, a pak někdo, tuším, že já, dostal osudový nápad. Nedaleko našeho místečka se nad vodou vznášel silniční most, pod kterým je hloubka dobrých patnáct metrů, takže se občas najde odvážlivec, který přeleze zábradlí a z mostu skočí do vody. Chtěli jsme se před holkama vytáhnout, tak jsme jim řekli, ať koukají a vydali jsme se na most.

Je zvláštní, jak se ta výška najednou zvětší, když přelezete zábradlí. Hrdinství jaksi vyprchalo. Stáli jsme na mostě dost dlouho a nikdo se neodhodlal ke skoku, když v tom jsem se podíval na břeh a viděl jsem Pavlínu, jak na mne mává a povzbuzuje mne. Ve skutečnosti na mě mávala proto, aby mě zastavila, což se tedy nepovedlo a já se pustil zábradlí a nakročil do prázdna.

Přesně v ten okamžik, kdy jsem na svém těle pocítil sílu zemské přitažlivosti, vyplula z pod mostu pramička, kterou línými tempy popoháněl kupředu rybář, který se kochal klidnou vodní hladinou před sebou. Snad si i tiše prozpěvoval. Zastavit jsem se již nemohl a než jsem stačil cokoliv vykřiknout, dopadl jsem prdelí přímo na příď té loďky. Rybáře to doslova katapultovalo ven z paluby. Než si stačil cokoliv uvědomit, ocitl se tři metry nad hladinou a plachtil do dálky, přičemž za letu mával rukama, jako by byl opeřenec s křidly. Snad se svůj let a dopad snažil nějak korigovat, to nevím, ale každopádně přistál stylem zvaným placák. Já, i přes veškerou bolest v oblasti hýždí, jsem se toho chudáka jal zachraňovat. Táhnul jsem ho na břeh, jako kokršpaněl střelenou kachnu. Rybář něco nesrozumitelně drmolil, ale pak už mi srozumitelně rozdal pár mlaskavých facek.

Vrátil jsem se na břeh za dívkami. Zadek jsem měl fialový, jako ta kráva z alpských vrchů a tvář mi hořela studem a také od rybářovy pevné ruky. Děvčata se chichotala, jen Pavlína ne, ta se mému pohledu vyhýbala. Večer mne však navštívila v mém stanu a v ruce nesla nějakou tubu s chladivým mazáním. Mému pozadí tato mast velice pomohla, ale po duši mne nejvíce pohladilo, když řekla: "Víš, že umíš dělat fakt parádní stojky?" Kdy můj stan opustila, to zůstane tajemstvím, ale dnes to bude přes deset let, co jsme spolu.

Autor: Daniel Tomáš | čtvrtek 23.3.2017 8:24 | karma článku: 23.83 | přečteno: 738x

Další články blogera

Daniel Tomáš

Proč píšu knihu

Ona taková kniha, to není nějaká lecjaká věc. Mnohdy si jí lidé vůbec neváží, natož aby se jí svěřovali a rovnou jí hází do ohně. Jo, byli i takoví lidé. Ale pak sami shořeli. Na to bacha.

11.9.2023 v 15:09 | Karma článku: 9.39 | Přečteno: 145 | Diskuse

Daniel Tomáš

Mravenčí doktor odchází od soudu s podmínkou

Připomeňme si sled událostí případu, který otřásl naší republikou a o kterém slyšel snad úplně každý člověk v zemi. Na ostře sledovaný případ, který byl dnes završen vynesením rozsudku, jako první upozornil básník Jozef Kožíšek.

7.9.2023 v 14:33 | Karma článku: 16.79 | Přečteno: 760 | Diskuse

Daniel Tomáš

Braničtí rytíři

Dle starých pověstí českých, ukrývá se v katakombách pod branickým pivovarem mocné vlastenecké vojsko, které je připraveno v hodině temna vyjet na pomoc nepříteli národa českého.

19.5.2022 v 10:59 | Karma článku: 8.76 | Přečteno: 295 | Diskuse

Daniel Tomáš

Než rasistou, to radši vrahem bys bejt chtěl

Narazil jsem v minulém týdnu na dva zvláštní články. V jednom je hlavní postavou člověk, který před deseti lety v soukromé konverzaci použil rasistickou metaforu a nyní je bez práce. V druhém článku je pak člověk, který před...

18.10.2021 v 13:55 | Karma článku: 33.78 | Přečteno: 1091 | Diskuse

Další články z rubriky Poezie a próza

Alena Bures

Recenze - Martina Boučková: Šílená babička

Rodiče si nevybereš. Ale to koneckonců ani děti. A mít mírně šílenou matku je někdy k vlastnímu zešílení, ale někdy....

28.3.2024 v 17:24 | Karma článku: 5.97 | Přečteno: 94 | Diskuse

Miroslav Pavlíček

O fotbalových legendách, paní Štěpánkové a pomíjivosti

Kdybych se narodil před sto lety... No, abych řekl pravdu, někdy mám pocit, že se tak opravdu stalo.

27.3.2024 v 12:58 | Karma článku: 14.47 | Přečteno: 197 | Diskuse

Iva Marková

Ženy

....................................................................................................

26.3.2024 v 22:53 | Karma článku: 9.52 | Přečteno: 197 | Diskuse

Marek Ryšánek

Způsobem bytí byl roven Bohu - Květná neděle.

Lidské dějiny jsou plné příkladů nejrůznějších vládců a vůdců. Ti ovládáni ctižádostí rozpoutávali války, štvali lidi proti sobě. Mysleli, že jim to přinese štěstí, věčnou slávu. Zůstali po nich statisíce, miliony mrtvých.

26.3.2024 v 20:23 | Karma článku: 4.96 | Přečteno: 129 | Diskuse

Jana Péťová

Fluktuace každodennosti

Fluktuace každodennosti - Proměnlivost. Nepředvídatelnost. Dynamika. Rozmanitost. Odlesky radosti překvapení a lásky. Nástrahy a výzvy.

26.3.2024 v 11:08 | Karma článku: 11.09 | Přečteno: 191 | Diskuse
VIP
Počet článků 146 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 1509

Jsem velekrál skladu v maličké firmě. Mám jen jediného podřízeného, a ani ten mne neposlouchá.. Dvakrát jsem neúspěšně studoval VŠ, tak jsem se dal na dráhu dělníka. Jsem pánem ještěrky a vozím palety z bodu A do bodu B, a když je frmol, tak i do bodu C, ale v žádném případě do bodu D.. Mám rád sport, pivo, rybařinu, pivo, dobré jídlo, přítelkyni, pivo, četbu, Bory, bory, skaliny, řeky, lučiny, českou hymnu, vychlazenou Plzeň a tak různě....

Tady mi můžete anonymně nadávat:

danieltomas08@post.cz

 

Rána pro britskou monarchii. Princezna Kate má rakovinu, chodí na chemoterapii

Britská princezna z Walesu Kate (42) se léčí s rakovinou. Oznámila to sama ve videu na sociálních sítích poté, co se...

Smoljak nechtěl Sobotu v Jáchymovi. Zničil jsi nám film, řekl mu

Příběh naivního vesnického mladíka Františka, který získá v Praze díky kondiciogramu nejen pracovní místo, ale i...

Rejžo, jdu do naha! Balzerová vzpomínala na nahou scénu v Zlatých úhořích

Eliška Balzerová (74) v 7 pádech Honzy Dědka přiznala, že dodnes neví, ve který den se narodila. Kromě toho, že...

Pliveme vám do piva. Centrum Málagy zaplavily nenávistné vzkazy turistům

Mezi turisticky oblíbené destinace se dlouhá léta řadí i španělská Málaga. Přístavní město na jihu země láká na...

Kam pro filmy bez Ulož.to? Přinášíme další várku streamovacích služeb do TV

S vhodnou aplikací na vás mohou v televizoru na stisk tlačítka čekat tisíce filmů, seriálů nebo divadelních...