Jel jsem z hospody na kole a unesli mě mimozemšťané

Tento šílený zážitek v sobě nosím již po několik let. Snažil jsem se na něj zapomenout, vymazat ho z paměti. Až článek kolegy Čermáka mi dodal sílu, abych se s ním svěřil.  

Vrávoravým krokem jsem opouštěl výčep. Množství vypitého alkoholu si pohrávalo s mými smysly a jen odemknout zámek na bicyklu si žádalo znáčného úsilí. Konečně jsem nasedl a vydal se směrem k domovu, který je od hospody vzdálen zhruba pět kilometrů.

Nedaleko Vísky u Jevíčka, tam co je pomník rudoarmějců, jsem si všiml zvláštního, bíle zářícího tělesa hruškovitého tvaru. Pocítil jsem strach a tak jsem začal ujíždět směrem k Velkým Opatovicím, co mi nohy a pedály stačily.

Marně.

Mé kolo se zničehonic začalo zvedat ze silnice. Zhruba jako ve výtahu. Bíle zářící objekt mě k sobě přitahoval, vtáhl mě do svého otvoru a teprve tam jsem z kola slezl. Obklopilo mě osm menších postav, které měly velkou hlavu bez vlasů, krátky krk a velké uši kuželovitého tvaru. Vypadaly jako dementi. Jedna z postav, patrně velitel, ke mně přišel a řekl mi: „Tak, ty kundo, teď nám koukej říct, proč nevidíš ultrafialově!"

„Vyliž mi řitní věnec," řekl jsem.

Otevřená dlaň dopadla na mou tvař a já klesl na kolena. Chytnul mě za vlasy a silně trhnul mojí hlavou dozadu. Díval jsem se do jeho velkých černých očí.

„Mluv, ty svině, nebo tě zavřeme do krychle!" křičel na mě.

Místo odpovědi jsem na něj plivl směs slin a krve, která pak výsměšně stékala po jeho přiléhavé kombinéze.

Velitel se usmál. Ne pobaveně, spíš nebezpečně.

„Víš, jaká je oblíbená věc malého mimozemšťánka?" zeptal se mě.

„Netuším."

„Kolo. To věděl už Steven Spielberg. Létáme od galaxie ke galaxii a sbíráme kola. Ve volném čase pak tvoříme obrazce v obilí ve tvaru pastorů. To tvoje kolo," řekl a podíval se na můj bicykl, „to není jen nějaké obyčejné, že? Takové jsem ještě neviděl."

„To je skládačka. Ukrajina. Jezdím na ní do hospody," odpověděl jsem

„A nebylo by na prodej?"

„Bohužel, já ho potřebuju."

„Tak to je škoda, no."

Pochopily, že informace o našem zraku ze mě nedostanou a kolo jim neprodám a pustily mě zpátky k mému kolu. Vyjel jsem na něm otevřenými vraty.

Zpátky na Zemi jsem zjistil, že se nacházím u smírčího kříže na Chebsku. Od nedalekého potoka jsem zaslechl podivné šplouchání. Vydal jsem se tedy tím směrem. V ledovém potoce se brodila snad pětiletá holčička. Zavolal jsem na ní: „Haló, holčičko, není ti zima?"

Vůbec na mě nereagovala.

Tak jsem si jí alespoň vyfotil a jel domů.

 

Autor: Daniel Tomáš | úterý 12.3.2019 12:56 | karma článku: 21,96 | přečteno: 1045x
  • Další články autora

Daniel Tomáš

Proč píšu knihu

Ona taková kniha, to není nějaká lecjaká věc. Mnohdy si jí lidé vůbec neváží, natož aby se jí svěřovali a rovnou jí hází do ohně. Jo, byli i takoví lidé. Ale pak sami shořeli. Na to bacha.

11.9.2023 v 15:09 | Karma: 9,39 | Přečteno: 191x | Diskuse| Poezie a próza

Daniel Tomáš

Mravenčí doktor odchází od soudu s podmínkou

Připomeňme si sled událostí případu, který otřásl naší republikou a o kterém slyšel snad úplně každý člověk v zemi. Na ostře sledovaný případ, který byl dnes završen vynesením rozsudku, jako první upozornil básník Jozef Kožíšek.

7.9.2023 v 14:33 | Karma: 16,79 | Přečteno: 808x | Diskuse| Poezie a próza

Daniel Tomáš

Braničtí rytíři

Dle starých pověstí českých, ukrývá se v katakombách pod branickým pivovarem mocné vlastenecké vojsko, které je připraveno v hodině temna vyjet na pomoc nepříteli národa českého.

19.5.2022 v 10:59 | Karma: 9,40 | Přečteno: 344x | Diskuse| Poezie a próza

Daniel Tomáš

Než rasistou, to radši vrahem bys bejt chtěl

Narazil jsem v minulém týdnu na dva zvláštní články. V jednom je hlavní postavou člověk, který před deseti lety v soukromé konverzaci použil rasistickou metaforu a nyní je bez práce. V druhém článku je pak člověk, který před...

18.10.2021 v 13:55 | Karma: 33,86 | Přečteno: 1140x | Diskuse| Společnost

Daniel Tomáš

Zahrajeme si na trenéra

Jste trenérem týmu, který usiluje o postup do Ligy mistrů. Z prvního zápasu si přivezete dvougólové manko a v domácím prostředí tak musíte minimálně vstřelit tři branky a žádnou nedostat, abyste se vyhnuli prodloužení a ...

11.8.2021 v 15:05 | Karma: 17,73 | Přečteno: 578x | Diskuse| Sport
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Ukrajinská policie zadržela šest Čechů za telefonické podvody z Oděsy

23. dubna 2024  21:25

Ukrajinské úřady oznámily zadržení devíti členů zločinecké organizace včetně šesti Čechů, kteří z...

Nepříjemné svědectví. Bulvární boss popsal, jak Trumpovi pomohl s kampaní

23. dubna 2024  21:21

Bývalý vydavatel bulvárního listu National Enquirer v úterý u newyorského soudu popsal porotě, jak...

Koalici rozdělují výše daňové slevy na poplatníka i výpověď bez udání důvodu

23. dubna 2024  14:33,  aktualizováno 

Rozpory ve vládní koalici u zásadních věcí přibývají s blížícími se volbami, ale i kvůli tomu, že...

Narušitelé jsou všude. Čínská rozvědka přitvrzuje, chlubí se i českým zářezem

23. dubna 2024

Premium Čínské tajné služby v posledních letech posilují svůj vliv a nebojí se ani prezentace na sociálních...

Slož puzzle a vyhraj jedinečné dárky od značky BEBELO
Slož puzzle a vyhraj jedinečné dárky od značky BEBELO

Každý den po celý tento týden můžete vyhrávat jedinečné dárky od značky BEBELO.

  • Počet článků 146
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1520x
Jsem velekrál skladu v maličké firmě. Mám jen jediného podřízeného, a ani ten mne neposlouchá.. Dvakrát jsem neúspěšně studoval VŠ, tak jsem se dal na dráhu dělníka. Jsem pánem ještěrky a vozím palety z bodu A do bodu B, a když je frmol, tak i do bodu C, ale v žádném případě do bodu D.. Mám rád sport, pivo, rybařinu, pivo, dobré jídlo, přítelkyni, pivo, četbu, Bory, bory, skaliny, řeky, lučiny, českou hymnu, vychlazenou Plzeň a tak různě....

Tady mi můžete anonymně nadávat:

danieltomas08@post.cz

 

Seznam rubrik