Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Tak jsou to samozřejmě velice zastaralé zákony, na které se prostě zapomnělo... Ale samozřejmě, že fungují. Když v Dakotě budu mít na pozemku 6 indiánů a zastřelím je, budu se snadno hájit platným zákonem. Půjdu sedět? Zákon neporuším..

0 0
možnosti
Foto

Tak když to funguje v Číně tak proč by to nemohlo fungovat u nás. No ale co pak s těmi profesory?

2 0
možnosti

;-D spíš si představte, kdo všechno by dnes neměl titul...

0 0
možnosti

J98a69r71a 87R87a10n45k

31. 8. 2016 20:41

Pekne nadsazky.....v tom, co jinde smite:-/ A to prosim uz ziji ve 4. zemi, takze jeste dal povidejte;-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 146
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1520x
Jsem velekrál skladu v maličké firmě. Mám jen jediného podřízeného, a ani ten mne neposlouchá.. Dvakrát jsem neúspěšně studoval VŠ, tak jsem se dal na dráhu dělníka. Jsem pánem ještěrky a vozím palety z bodu A do bodu B, a když je frmol, tak i do bodu C, ale v žádném případě do bodu D.. Mám rád sport, pivo, rybařinu, pivo, dobré jídlo, přítelkyni, pivo, četbu, Bory, bory, skaliny, řeky, lučiny, českou hymnu, vychlazenou Plzeň a tak různě....

Tady mi můžete anonymně nadávat:

danieltomas08@post.cz

 

Seznam rubrik