Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J63a65r11a 82R78a60n24k

2. 10. 2016 1:04

Mate recht, nebylo tezke toho rychlostrelce najitR^

0 0
možnosti

Tak dík i tak:-)

Mám tak slabý signál, že se nepodívám :((

Ale odkaz uložím.

1 0
možnosti

Nejenom Jerry, ale i jeho dcera Lena je velmi dobra strelkyne a jde ve stopach sveho otce. Docela casto je muzete videt na ruznych streleckych zavodech na Sportsman Channel zde v US.

Co se tyka revolveru, ja a muj syn jsme si jeden oblibili minule leto, kdy jsme na dovolene vytahli muj stary Smith&Wesson a nemohli jsme od strileni odejit:))

1 0
možnosti

Přesně tak! Lena má také zajímavé videa na YT!

1 0
možnosti

Bratr upozornil, ale Vy jstebto napsal. A já jsem ráda. Nejsem obdivovatelka střílení ve válkách.

Ale sportovní střelba mě baví.

I lukostřelba.

Dá se zjistit, či odhadnout na jakou vzdálenost z toho revolveru těch 6 ran stříl?

1 0
možnosti

Tu vzdálenost nějak nemohu dohledat:-( Ale člověk si alespoň procvičí angličtinu...

Ale aby se neřeklo, tak tady je odkaz na jeho další světový rekord. Tentokrát je to zásah nafukovacího balonku z revolveru na 1000 yardů, což je asi 915 metrů;-D Neskutečný...

https://www.youtube.com/watch?v=jJ3XwizTqDw

1 0
možnosti

Danieli, to je opět parádní!

Článek, J.Miculek, a hlavně ten revolver. To je nádherný kousek:-)))))

Díky moc!

(jsem na mobilu, kde se můžu s odkazy akorát tak vyfotit:-) Tož si je uložím, a až budu zase na pc, se ráda podívám) to mě baví!

1 0
možnosti

Abych se přiznal, na tohoto pána mne upozornil bratr, já až takový nadšenec do střílení nejsem, ale jsem rád, když se ve světě daří lidem, kteří se hlásí ke svým českým kořenům.

V Americe je tento sport a střelné zbraně celkově velice populární a Miculek je

považován za žijící legendu! Takový Wayne Gretzky s revolverem..

A děkuji:-)

1 0
možnosti

Blahopřeji k nejlepší sportovní povídce!

1 0
možnosti
  • Počet článků 146
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1520x
Jsem velekrál skladu v maličké firmě. Mám jen jediného podřízeného, a ani ten mne neposlouchá.. Dvakrát jsem neúspěšně studoval VŠ, tak jsem se dal na dráhu dělníka. Jsem pánem ještěrky a vozím palety z bodu A do bodu B, a když je frmol, tak i do bodu C, ale v žádném případě do bodu D.. Mám rád sport, pivo, rybařinu, pivo, dobré jídlo, přítelkyni, pivo, četbu, Bory, bory, skaliny, řeky, lučiny, českou hymnu, vychlazenou Plzeň a tak různě....

Tady mi můžete anonymně nadávat:

danieltomas08@post.cz

 

Seznam rubrik