Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Danieli, mám silné podezření, že jste byl na zabijačce, jedl krvavé jelito a polévku prdelačku...a pak jste měl krvavé sny!:-DDD

Ale "když jsem promluvil lví řečí, ukázalo se, že ji neumím". To hned tak nezapomenu!:-))))

1 0
možnosti
DT

Ba ne, ale četl jsem Stephena Kinga a jeho horor TO :-D

2 0
možnosti
PS

Vtipné, zejména ta pasáž o lví řeči mi lehce připomněla doby Šimka a Grossmana. Dobré. Bohužel očekávám , že z Německa se k nám vlna debilních klaunů také přelije.

1 0
možnosti
DT

Děkuji! Já se spíš divím, že ještě nepřelila... A také se divím, že v Americe, kde každý druhý má u sebe zbraň, se ještě tito magoři objevují...

V Německu teď řeší, co se vlastně skrývá pod pojmem "nutná sebeobrana".

0 0
možnosti
MP

Ha, klauni už jsou i na blozích ( Tedy v tom nejlepším a tradičním smyslu slova ). Dorůstáte velikosti mistra Trčálka ;-).

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS