Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Tak pravda, tady bych vzhledem k předešlým článkům od Vás, Danieli, čekala víc. Je potřeba se přizpůsobovat hospodské "hantýrce"? Ano, máte pravdu, že svobodná je mladá, a vdaná je "moje stará". Ale hodi se to k Vám?

V každém případě to tak trochu Vaši přítelkyni, resp.Váš vztah k ní degraduje. Jméno by bylo mnohem lepší!!!:-))), nemyslíte?

1 0
možnosti
DT

No, musím sportovně přiznat, že jsem se trošku utnul... Ale když může dokonce i mistr, tak proč ne já...

Já jsem ten článek myslel trošku jinak, ale špatně jsem to napsal. Když už nic jiného, alespoň se v diskuzu ukázalo, že slušní chlapi nevymřeliR^

1 0
možnosti
Foto

...když má tolik roků, kolik zubů...takže ve 32 letechR^;-D

1 0
možnosti
LP

Když už bych musel používat tyto výrazy, tak bych přešel na výraz "ta moje", slova mladá a stará bych vynechal. Další možnost je říkat "moje partnerka".

Já používám jméno, ale do hospody chodím jen výjimečně...

0 0
možnosti
JB

A co teprve titulování stará-mladá...

0 0
možnosti
Foto

opravdu vás zajímá jak se ženy baví o mužích?

Radši to ani nechtějte vědět:-)

jinak se přikláním k pánům přede mnou-každý má své jméno ne? tak vám alespoň odpadne dilema kdy jí přestat říkat mladá a začít s tím druhým ošklivým oslovením

1 0
možnosti
OP

Odpověď na vaši otázku zní: "můj mladej" neexistuje, "můj starej" je zcela běžný. Takže nejspíš zestárnete ve stejné době :-)

1 0
možnosti
RE

O své partnerce se bavím zásadně jménem všude, tudíž i v hospodě. Je to normální, živá bytost, tudíž si to plně zaslouží. Tím pro mě zcela odpadá dilema Vašeho článku po celý život:-)

2 0
možnosti
Foto

J75a62k52u82b 84R33o46t74h

26. 10. 2016 17:04

Abych odpověděl na vaši titulní otázku:

Nu, ve chvíli, kdy si vezme burana (stav duše, nikoliv původ), který jí tak nazve. Osobně se domnívám, že takovým buranem je i ten, který partnerce říká "mladá". Tož tak.:-/

1 0
možnosti
  • Počet článků 146
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1520x
Jsem velekrál skladu v maličké firmě. Mám jen jediného podřízeného, a ani ten mne neposlouchá.. Dvakrát jsem neúspěšně studoval VŠ, tak jsem se dal na dráhu dělníka. Jsem pánem ještěrky a vozím palety z bodu A do bodu B, a když je frmol, tak i do bodu C, ale v žádném případě do bodu D.. Mám rád sport, pivo, rybařinu, pivo, dobré jídlo, přítelkyni, pivo, četbu, Bory, bory, skaliny, řeky, lučiny, českou hymnu, vychlazenou Plzeň a tak různě....

Tady mi můžete anonymně nadávat:

danieltomas08@post.cz

 

Seznam rubrik