Diskuse

Autoborec

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JP

J97a49n 28P33a90l92l76a41s

14. 11. 2016 22:04

Dobrý večer, píšete moc hezky a vtipně, u mě pravidelně karma. Ale k věci: Nemám ani řidičák, manželka jezdí do servisu i kvůli výměně kol a STK. Nevím, kolik tam má koní, ale občas sveze i jednoho vola.

A v práci se chlapi kromě aut baví i o fotbalu, který mě absolutně nezajímá.

2 0
možnosti
DT

Dobrý večer,

Moc Vám děkuji, to s tím volem máme stejné!:-) To já bych o fotbale rád pokecal, ale nikomu se moc nechce, raději ty auta...

1 0
možnosti
Foto

H38a54n98a 13V84l78k81o86v94á

14. 11. 2016 17:21

Jsem na tom podobně. Jen jsem narazila na soucitného automechanika, který mne ujistil, že mé auto (Toyota Auris) je "držák" a žádné závady nenachází. Dvakrát do roka u něj nechám auto přezout a při té příležitosti zkontrolovat a on je za to k dispozici na telefonu téměř nonstop - jednou mi odešla baterka, přijel, nahodil a nasměroval na prodejnu baterek, kde mi ji vyměnili. Z jeho strany zadarmo. Cítím k němu takovou důvěru jako by mne porodil.

Vám R^

1 0
možnosti
DT

Vám díky!

A je to frajerR^

0 0
možnosti
Foto

Danieli, jsem automechani-autoelektrikář ve výslužbě a bloger ve službě. Buď ve společnosti mužů najet na kolej o ženách nebo si najít kamaráda z autobranže. Poctivce, který pozná skutečnou a jedinou závadu. Pokud bude mít i smysl pro humor, budete si spolu rozumět. S popsaným by bylo možné i bavit R^R^;-D

1 0
možnosti
PB

.... buďte rád že tam nemáte "klínovej řemem"!,- (sex s tem vopravdu nesouvisí;-D)

1 0
možnosti
DT

;-D Možná, že i to je v nabídce některých sexshopů, ale představovat si to nechci!

0 0
možnosti
RE

Myslím, že v dnešní době "pojízdnejch počítačů" jsme na tom už všichni stejně. Jenom někteří z toho ale dovedou udělat ctnost:-)R^

1 0
možnosti
DT

No, řekněme, že já mám takovou pojízdnou 386ku ;-D Ba ne, ještě holka nezradila!

1 0
možnosti

Danieli, přiznejte...že Vy jste vlastně blondýna?!:-)))))))

Ale udělal jste mi radost. Už si nepřipadám tak motorů aut neznalá, jak si myslí můj muž.

Hele, a jaké máte svíčky? Normální v kalíšku, a nebo nějaké ozdobné:-DDD

Díky opět za obveselení!:-))

0 0
možnosti
DT

Díky:-)

U těch svíček to je různé, ale hlavně, když jsou vonné:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 146
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1520x
Jsem velekrál skladu v maličké firmě. Mám jen jediného podřízeného, a ani ten mne neposlouchá.. Dvakrát jsem neúspěšně studoval VŠ, tak jsem se dal na dráhu dělníka. Jsem pánem ještěrky a vozím palety z bodu A do bodu B, a když je frmol, tak i do bodu C, ale v žádném případě do bodu D.. Mám rád sport, pivo, rybařinu, pivo, dobré jídlo, přítelkyni, pivo, četbu, Bory, bory, skaliny, řeky, lučiny, českou hymnu, vychlazenou Plzeň a tak různě....

Tady mi můžete anonymně nadávat:

danieltomas08@post.cz

 

Seznam rubrik