Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

A to já se už hambou propadám . I má žena se mi směje že mám co jsem si zvolil.

0 0
možnosti

Fakt dobrý fór.......pokud nehledáme smysl textu, tak dobrý.,..marně hledám něco, co je za tím, asi nic. Takže jen vtip. Chachacha

0 0
možnosti

J57a54n 80H71a78j24e53k

20. 11. 2016 19:03

Hmm, trapné.

0 5
možnosti

Bral bych raději Horáčka i s Pažoutem než majora Zemana. ;-)

3 2
možnosti
Foto

Odkud tyto dehonestace máte?

Jste zatím jediný, kdo to říká. Pakliže se má jednat o vtip, tak o pěkně blbý![>-]EU

1 4
možnosti

;-D;-D;-D... díky, pravda napsána žertem... tak se mi to líbí :-)R^

4 0
možnosti

V15i83l63é65m 49B64a44r29á16k

17. 11. 2016 19:03

Je to ubohé postavit humor na shodě jmen. Stejné, jako na šišlání, koktání atd. Jestli je vám dobře, že máte velkou čtenost, tak nevím.

1 11
možnosti

Postavit humor na šišlání či koktání by bylo urážlivé a pro mě osobně i za hranou.. V mém článku nikoho neurážím, tedy nechápu, jak Vám to může přijít stejné:-/

Je mi dobře

8 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS