Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JJ

"Su ze Zlína". Ale jsem taky celý život "fotbalista". Takže Rosa neměl co přiznávat. Na to je tam rozhodčí. Měl hrát tak, aby k uvedené situaci nedošlo. Být jeho spoluhráčem, dal bych mu přes držku a na místě Bílka bych mu doporučil přestup do jiného klubu.

0 0
možnosti
MS

Bylo to samozřejmě férové gesto, ale nechtěl bych být v jeho kůži po utkání v šatně. A troufám si tvrdit, že kdyby se nepřiznal a všechno pak vyšlo najevo až ve zpomalených záběrech, nikdo by mu nic nevyčítal. Maradonovi prošla jeho "Boží ruka", díky které Argentina vyhrála nad Anglií 2:1 a postoupila do semifinále na MS 1986. Přitom celý svět v pozdějších záběrech viděl, jak to ve skutečnosti bylo.

1 0
možnosti
DT

Já být jeho spoluhráčem, asi bych mu to v šatně nevyčítal, ale víte jak, hodnotím od stolu... Maradona byl jistě skvělý hráč, ale když padne jeho jméno, každý si vybaví tu boží ruku, což si myslím, že jeho přínos fotbalu dost sráží.

2 0
možnosti

Danieli, probudit teď!:-)) cože To z toho péérexu...? Ja, něpanimáju!-))

Ale jinak jako, to jo, napsal jste to zase moc dobře:-)

1 0
možnosti
DT

Fuj!

Díky, už jsem to opravil!:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 147
  • Celková karma 16,90
  • Průměrná čtenost 1509x
Jsem velekrál skladu v maličké firmě. Mám jen jediného podřízeného, a ani ten mne neposlouchá.. Dvakrát jsem neúspěšně studoval VŠ, tak jsem se dal na dráhu dělníka. Jsem pánem ještěrky a vozím palety z bodu A do bodu B, a když je frmol, tak i do bodu C, ale v žádném případě do bodu D.. Mám rád sport, pivo, rybařinu, pivo, dobré jídlo, přítelkyni, pivo, četbu, Bory, bory, skaliny, řeky, lučiny, českou hymnu, vychlazenou Plzeň a tak různě....

Tady mi můžete anonymně nadávat:

danieltomas08@post.cz

 

Seznam rubrik