Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Tady pan Daniel Tomáš nebo Tomáš Daniel, nevím, zjevně nevěří, že se lidé mění. Jak dlouho trvalo, než kdejaký moula přestal Landovi předhazovat Orlík. Matáskovi jej snad ani nikomu předhodit nenapadlo.

Skladby Tomáše Ortela sice nejsou žádný skvost, ale stal se nástrojem lidové revolty, vzdorem proti těm, kteří hledají bubáky ,,fašismu" - ačkoli s fašismem tu neměli zkušenosti ani naši pradědové - a hledají xenofobii a rasismus za každým pšoukem.

No a samozřejmě je to vzdor proti multikulturním bláznům, kteří plánují ráj diverzity a přitom (ne)vědomě připravují půdu pro peklo chaosu.[>-]

3 0
možnosti
Foto

*Oprava: Matáskovi snad ani nikoho nenapadlo jej (Orlík) předhodit.

0 0
možnosti
Foto

Přestože se otíráte o nějaký prdelákov za Plzní ( a přesně v takovém bydlím), souhlasím s vámi. Máte ode mne karmu. ;-D;-D;-D

2 0
možnosti
ZB

Hezky napsáno a musím říct, že jsem čekala v diskusi větší bouři, některým lidem jak sáhnete na Ortel, reagují hůř než kdybyste jim znásilnil babičku.

2 0
možnosti
PK

Chlapče , příště nepiš nesmysly .

Nebo víš co , raději už nepiš vůbec .

1 4
možnosti
JH

Asi by bylo lepší se zamyslet, proč má ta Mešita tak obrovský ohlas.Jestli snad nevyslovouje cosi, co si podstatná část veřejnosti myslí a co v našich oficiálních médiích nikde neuslyší.Z některých dřívějších blogů autora jsem měl pocit, že má jakýsi nadhled, ale....

8 3
možnosti
LC

R^ ale samozřejmě , že to je tak !!

podobné s Martou Kubišovou v 1969 nebo 70 byla na tom jako Ortel, vůbec v médiích a lidí ji protestně dávali hlasy, jak jednoduché Watsone

na obhajobu dneška, musím ale říct že Ortela nevyškrtli, ne že by nechtěli ;-D

3 0
možnosti
LC

v conflikt 88 působil jen krátce a tyhle skladby nezpíval, autore a nelžete nám, tak trochu v zápalu vašem svatém ?;-D

7 1
možnosti
LP

Je příznačné, jak se všude včetně Wikipedie zdůrazňuje jeho působení v této skupině, ale nikde se nepíše, kdy tam působil a jak dlouho.

1 0
možnosti
LC

píseň Mešita má na youtube přeci 4,7mil zhlédnutí

kdo to má pánové, řekl by J.P.

no hlavně chlapče, naivní chlapče, aby za X let , nezpíval z ČT muezin z minaretu,

páč, nějaké polonahé hérečky, víno, ženy , zpěv a třeba i vepřové a pivo , nám ten islám a šíriu , droliti nebudou , víme ;-D

5 1
možnosti
LP

Tentokrát bez karmy. Na Ortel mi nesahejte! :-)

Teď vážně. Nikdo nejsme neomylný. Ani já nejsem pyšný na některé věci, které jsem v životě udělal. Někdy stačí málo a šlápnete do h.....

Úspěch Ortelu je podle mě spíše otázkou protestu. Jejich texty i písně se mi moc líbí a zpívají mnohem lépe než já. ;-D

Vykašlete se na minulost a posuzujete jejich současné texty, jejich obsah...

4 0
možnosti
VK

Dokážu svůj názor, případně nespokojenost či protest vyjádřit kultivovaněji, než odevzdáním protestního anonymního hlasu podobné skupině.

3 1
možnosti
Foto

O29t10a41k13a24r 30S24e77k64l

27. 11. 2016 6:54

Nebude !!!! Nedívat !!!:-)

0 0
možnosti
Foto

Ani omylem nejsem příznivcem této vesnícké kutálky jménem Ortel. Mám ale pocit, že vámi uvedené skladby nezpívá Tomáš Hnídek, alias Ortel. Nejsem na tuto kapelu odborník, ovšem podle mých informací v conflikt 88 působil jen krátce a tyhle skladby nezpíval. Ostatně, i z té video ukázky co jste vložil je patrné, že ten zpěvák není Ortel.

8 0
možnosti
DT

Conflict88 byl založen roku 1994 a Hnídek byl prý spoluzakladatel. Ta skladba Sionismus je z prvního alba, které vyšlo také roku 1994. Skladba R.H. je z roku 1996. Ortel vzniká až roku 2002. Jestliže byl tedy u začátků conflictu, tak si jsem jistý, že zpíval i ty "nejdrsnější" skladby. Ono nakonec, co jiného by tam zpíval...

1 0
možnosti
  • Počet článků 146
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1520x
Jsem velekrál skladu v maličké firmě. Mám jen jediného podřízeného, a ani ten mne neposlouchá.. Dvakrát jsem neúspěšně studoval VŠ, tak jsem se dal na dráhu dělníka. Jsem pánem ještěrky a vozím palety z bodu A do bodu B, a když je frmol, tak i do bodu C, ale v žádném případě do bodu D.. Mám rád sport, pivo, rybařinu, pivo, dobré jídlo, přítelkyni, pivo, četbu, Bory, bory, skaliny, řeky, lučiny, českou hymnu, vychlazenou Plzeň a tak různě....

Tady mi můžete anonymně nadávat:

danieltomas08@post.cz

 

Seznam rubrik