Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

No to já bych si, prosím, přála, kdyby to šlo, škrabku pro levou ruku. Jako škrabku na brambory myslím. Tak to, Ježíšku Danieli nějak zařiď. Děkuji. A jinak dobrý, jako vždyckyR^

0 0
možnosti

Já jsem letos vybočil ze zaběhnutých stereotypů a zavrhl jeden z osvědčených parfémů pro ženu (5.avenue, DKNY, Chloe) a šel jsem do vysokého rizika zakoupením exotického parfému lákavých parametrů:

(základ: himálajský cedr, santalové dřevo, kadidlo, Srdce: květ bílého heliotropu, iránský jasmín, květ ibišku, bulharská růže, semena ambrózie, Hlava: jamajský pepř, fialová frézie)

Jestli to nevyjde, budu to muset čuchat až do vypotřebování, protože má žena je šetrná. :-)

1 0
možnosti

.... neřeším, žádnej stres,- dcérka se synkem dindaj love ob čtvrtletí, protože "sou zrovna v mínusu a narazili na něco (?) bez čeho nemožou žit !",- stromek mám v obejváku celej rok, ani to nevodstrojuju ! ;-DR^

1 0
možnosti

Však jo! Jsou to pčece svátky kliduR^

0 0
možnosti

Prý Bůh měl dobrý důvod pro něčí ochlupená lýtka...

No, férově - nevím, jestli měl Bůh taky dobrý důvod pro mé neprořezané osmičky, nicméně - při vší úctě a pokoře k Němu - si dovolím s ním v tomto ohledu nesouhlasit a přiklonit se na stranu mého zubaře.

2 0
možnosti

Jo, moudráci se pánu bohu nepovedli! Také to zjišťuji...

1 0
možnosti

D45a18v22i21d 29V92l20k

8. 12. 2016 13:03

R^:-) Hezký kolego.Jsem rád , že je nás tady na tu srandu víc.

1 0
možnosti

Tomáši, Vaše povídání o čemkoliv je bezva. Marii Šípkové i mně se líbí Vaše fotka. Já jí říkám - terapeutická. Podívám se na ni a už se usmívám.:-)

Veselé a šťastné i Vám.

3 0
možnosti

Velice děkuji a přeji Vám a i všem ostatním zde příjemné svátky:-)

0 0
možnosti

Povedená taškařice. :-) R^R^Ta rakev se pod stromečkem bude vyjímat. :-)

2 0
možnosti

Zkrátka veselé vánoce:-) Díky

2 0
možnosti

;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-DR^

Už jsem se dlouho tak od srdce nezasmála! Danieli, díky moc!

(a ta nová profil.fotka - tak ta je super. Na tu když se podívám, budu mít dobrou náladu zajištěnou. Ano, takhle si Vás nějak představuji. Kluk-rošťák!:-))

1 0
možnosti

Tak to jsem rád, paní Šípková:-)R^

Ale s tou fotkou jste mě dostala. Já tam mám od začátku jednu a tu samou a nikdy jsem jí neměnil. Tak teď nevím;-D

1 0
možnosti
  • Počet článků 146
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1520x
Jsem velekrál skladu v maličké firmě. Mám jen jediného podřízeného, a ani ten mne neposlouchá.. Dvakrát jsem neúspěšně studoval VŠ, tak jsem se dal na dráhu dělníka. Jsem pánem ještěrky a vozím palety z bodu A do bodu B, a když je frmol, tak i do bodu C, ale v žádném případě do bodu D.. Mám rád sport, pivo, rybařinu, pivo, dobré jídlo, přítelkyni, pivo, četbu, Bory, bory, skaliny, řeky, lučiny, českou hymnu, vychlazenou Plzeň a tak různě....

Tady mi můžete anonymně nadávat:

danieltomas08@post.cz

 

Seznam rubrik