Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LB

Skvěle napsáno!

(Jen mi trochu rvou uši sandále. Sandál je rodu mužského, tedy sandály.)

0 0
možnosti
JS

;-D Plzeňácí jsou fajn a ještě když umí psát R^R^

0 0
možnosti
DT

Díky:-) Ale občas jsme jak padlý na hlavu...

1 0
možnosti
PB

;-D... ste ešče neviděl hoteliéra v mdlobách (!) když zjistil, že mu naši nenažranci zkufrovali vokrasnou zeleninovou přílohu na talířách,- ..... vony všechny ty "pažitky a petržílky" byly gastro dekorace z umělý hmoty !R^

2 0
možnosti

Danieli, moc pěkná vzpomínka - je v ní vše, vůbec nic nechybí:-)R^

0 0
možnosti
RE

Ten konec skoro jak Jonas Jonasson!R^

0 0
možnosti
DT

Díky, Jonassona neznám, ale kouknu na to:-)

0 0
možnosti
DT
  • Počet článků 146
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1520x
Jsem velekrál skladu v maličké firmě. Mám jen jediného podřízeného, a ani ten mne neposlouchá.. Dvakrát jsem neúspěšně studoval VŠ, tak jsem se dal na dráhu dělníka. Jsem pánem ještěrky a vozím palety z bodu A do bodu B, a když je frmol, tak i do bodu C, ale v žádném případě do bodu D.. Mám rád sport, pivo, rybařinu, pivo, dobré jídlo, přítelkyni, pivo, četbu, Bory, bory, skaliny, řeky, lučiny, českou hymnu, vychlazenou Plzeň a tak různě....

Tady mi můžete anonymně nadávat:

danieltomas08@post.cz

 

Seznam rubrik