Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Tak to je stejná ptákovina, jako přidávání kdejakého sportu na Olympiádu. Za chvilku tam bude i Člověče nezlob se;-D

Nemohl byste se zdržet vyslovování jména Pelta. Mě rudne monitor, a zvyšuje se mi tlak...:-)

Myslím, že důvod změny je jasný, jak jste to zmínil. O peníze...jde..až v první řadě.

Dobrý článek!R^

2 0
možnosti
DT

Díky:-)

Od teď tedy budu psát: "ten jehož jméno nesmíme vyslovit", ale přesnější by bylo "nechceme vyslovit"...

A olympiáda? Nebude dlouho trvat a budou tam i počítačové hry...

1 0
možnosti
MK

Mě se nejvíc líbilo, když hrálo 16 týmů. To nebyl problém si zapamatovat kdo je v které skupině a jaké je pořadí zápasů. Pak začali účastníci přibývat a z jednotlivých zápasů se stala jakási mlžná clona,ze které sem tam vyniknul jeden či dva zápasy. Víc si z těchto mistrovství nepamatuji.

Čtyřicet osm týmů, to už je megalománie. Než si stačím zapamatovat, kdo patří do které skupiny, bude už dávno po mistrovsrví. Proto navrhuji zvýšit počet rovnou na 64 a hrát od začátku k.o. systémem. Počet zápasů bude stejný jako dnes, odpadne trápení se skupinami a v každém zápase o něco půjde.

1 0
možnosti
PB

..... přesně v duchu "pozitivní diskriminace" !,- se teho asi nedožiju, ale mohli bysme to prubnou rovnou v lize,- přikopnem tam Ústí, Hodonín, Bruntál, Strakonice, Velkou Bíteš,- ........ ať ta Příbram má s kem válet vo sestup, žejo ?!

0 0
možnosti
DT

;-DR^ Já myslím, že ta Příbram to zase nějak "ukope" v posledním kole...

0 0
možnosti
  • Počet článků 146
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1520x
Jsem velekrál skladu v maličké firmě. Mám jen jediného podřízeného, a ani ten mne neposlouchá.. Dvakrát jsem neúspěšně studoval VŠ, tak jsem se dal na dráhu dělníka. Jsem pánem ještěrky a vozím palety z bodu A do bodu B, a když je frmol, tak i do bodu C, ale v žádném případě do bodu D.. Mám rád sport, pivo, rybařinu, pivo, dobré jídlo, přítelkyni, pivo, četbu, Bory, bory, skaliny, řeky, lučiny, českou hymnu, vychlazenou Plzeň a tak různě....

Tady mi můžete anonymně nadávat:

danieltomas08@post.cz

 

Seznam rubrik