Diskuse

Jeď!

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Taky se mi to někdy stane:-)

1 0
možnosti

..... pééérfekt synku,- má to grády ;-DR^ !

0 0
možnosti

Danieli, to nemá chybu, Vaše fantazie nezná mezí. Máme se na co těšit!:-)

Přeji Vám stejně hezký den, stejný jako jste "vykouzlil" měR^

0 0
možnosti

Tak to jsem rád :-) Díky a užijte si pěkný den!

0 0
možnosti
Foto

Chtělo by to ještě trošku vybrousit, ale je to tak nepředvídatelné (ne jako minule), vtipné a energické, že je to prostě skvělé! R^

0 0
možnosti

Také jsem si před časem naordinovala nostalgickou jízdu do města, kde jsem kdysi chodila na střední. Sto kiláků, dva přestupy... a dopadlo to skoro stejně, jako to Vaše cestování. Ale to Vaše mě alespoň hodně pobavilo. Dík!

2 0
možnosti

R^;-D;-D;-D máte body za rozesmívačku ranní;-)R^

2 0
možnosti

Díky:-) Já mám zase lepší den po Vašem komentáři:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 146
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1520x
Jsem velekrál skladu v maličké firmě. Mám jen jediného podřízeného, a ani ten mne neposlouchá.. Dvakrát jsem neúspěšně studoval VŠ, tak jsem se dal na dráhu dělníka. Jsem pánem ještěrky a vozím palety z bodu A do bodu B, a když je frmol, tak i do bodu C, ale v žádném případě do bodu D.. Mám rád sport, pivo, rybařinu, pivo, dobré jídlo, přítelkyni, pivo, četbu, Bory, bory, skaliny, řeky, lučiny, českou hymnu, vychlazenou Plzeň a tak různě....

Tady mi můžete anonymně nadávat:

danieltomas08@post.cz

 

Seznam rubrik