Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

H89a63n30a 18V95l17k60o78v65á

19. 1. 2017 15:45

Podle názvu jsem si myslela, že to bude o Tunisku... Ale jinak dobrý.

1 0
možnosti

Danieli, Danieli - Vy jedete! O překvapení není nouze:-)R^

0 0
možnosti
DT

Já občas musím, příště už to bude zase legrace (doufám). Díky:-)

0 0
možnosti
PB

.... sem to zprvu viděl na Švandrdlíka a jeho hororový povídky,- černej humor jako břitva ! R^

1 0
možnosti
JS

Mno, dobré ačkoli žaludek trošku zdvíhající a děsící, ale dobré R^;-) Jen tak dálR^

0 0
možnosti
DT

Díky:-) Trošku jiný žánr. Berte to tak, že je to vlastně příběh o velké lásce.. Taková láska až za hrob..

1 0
možnosti
RE

Viděl jste film "Devadesát minut"? Nejdřív jsem myslel, že to bylo inspirováno právě jim:-)

0 0
možnosti
DT

To jsem neviděl, ale teď jsem si to našel na CSFD a asi na to kouknu:-)

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS