Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

No vidíte - u nás doma má krámy chlap. Dominuji jedině v koupelně. Manžel je paleontolog, takže kameny ve skříních, na skříních, pod skříněmi, ve stole, na stole, pod stolem (myšleno každý stůl i každá skříň). Na rozdíl ode mne je sběratel hadrů a pamatuje si, kdy co dostal, takže nepozorovaně vyhodit ponožky či slipy nelze. Zaměnit staré za nové také ne. Minulý týden jsme měnili postel a co myslíte? Šutry i pod postelí. Asi nejsem princezna. Ta nezamhouřila oko na třech hrášcích.

0 0
možnosti
Foto

R^;-Dživot ženy je zkrátka hrozně složitýR^;-D

0 0
možnosti
ZS

Musela jsem se smát... takyjsem o tom už psala - myslím, že se to jmenuje Když nefunguje společné jmění manželů... :-)

0 0
možnosti
Foto

tak u nás je přes krámy pan Zajíc...proti němu jsem já úplnej žabař!

0 0
možnosti
Foto

Náááhodou, já se domů bez problémů vejdu. Takže problém furt mají chlapi, že se nevejdou. To bude nějaká nákaza :-):-):-)

0 0
možnosti
JS

J17a46r30d16a 23S92o57k73o26l

31. 1. 2017 15:44

Mám slzy v očích! tak jsem se už dlouho nezasmál. DÍKYR^

2 0
možnosti
Foto

člověče, nebydlíte u nás? ;-D;-D

6 0
možnosti
DT

;-D

Díky za přečtení

1 0
možnosti
Foto

;-DR^člověk o sobě nerad čte...

1 0
možnosti
PB

..... ;-Dvšade stejný!, - enem snad ty mušličky vod moře scházijou a ten hroznej rigol v celým kvartýru z teho zahnívajícího kraba, kerej tam našel schovku,-...ináč stejný !

2 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS