Diskuse

Mám rád pořádnou ránu do koulí

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

teprve nedávno jsem si Vás objevila a už jste mi chyběl :-), díky

0 0
možnosti
IM

I77v71a14n 68M30i26n63á32ř

16. 2. 2017 18:37

Tak hlavně, že se autorovi vydařil - ten dvojsmyslnej titulek ! Ať žije komunální humor !

0 0
možnosti
PB

.... hmmm (?!),-.... tágo, koule, díra,- nejste Vy tak trochaj sexistickejV?!?

0 0
možnosti
RE

Je divoká.....to bych se skoro bál o ty své:-);-D

1 0
možnosti
DT

Člověk musí být opatrný:-)

1 0
možnosti
Foto

tak dobrý! jako dycky teda, to je jasný!R^

0 0
možnosti

Kdo počká, ten se dočká!;-D Jsem se sekla jen o den (čekala jsem fčera)

Danieli, je nějaký sport, ve kterém se nevyznáte? Já, abych si udělala představu, kolik ještě bude zábavy - tedy pro mě, samože!:-)

Ale je fakt, že s koulema to tedy asi umíte!;-DR^ (whisku piju s ledem:-P)

0 0
možnosti
DT

Tak, já umím kecat do každého sportu, jsem přeci Čech;-D

A s tou whisky to neberte moc vážně.. Já jí moc nemusím, ať s ledem nebo bez. Nakonec je to každého věc, jak jí pije. A pořád lepší studená whisky než teplý pivo!!

Díky:-)

0 0
možnosti
Foto

R^;-) Nejprve jsem myslel, že jde o jednu z metod boje proti AIDS (původně vyvinutou jako tzv. RCG- retˇazom cez gule).;-)

1 0
možnosti
JS

Ještě že naházela jinýma gulema v rozhořčení ;-)R^

2 0
možnosti
Foto

Možná jsou i jiná rozpoložení, že, ba až rozložení. Např. jako ,,petáng", popř. i nettáng";-)

1 0
možnosti