Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Asi mám dnes blbou náladu. Přečetl jsem si od autora 3 příspěvky. 2 mi přišli hloupé, ale u tohoto, klobouk dolů, zasmál jsem se ... R^

0 0
možnosti

..... si v duchu představuju co byste měl fialovýho kdybyste to dal šipkou ?!?R^

0 0
možnosti

No, nejspíš bych ten článek nikdy nenapsal:-) Díky za přečtení!

1 0
možnosti
Foto

Danieli, všimla jsem si že máte frekvenci 1 blog za týden. Zcela zodpovědně prohlašuji, že ten týden je dost dlouhý a opravdu se těším na to, co z vás po 7 dnech vypadne. Ať máte písmenka vždy tak lehká jako dosud. Už se těším za týden.

0 0
možnosti

Moc děkuji!:-)

Takové příspěvky mě motivují k dalšímu psaní, tak možná tu frekvenci brzy naruším, už teď se mi zase něco honí hlavou;-D

0 0
možnosti

No, vida - nejen modrá, ale i fialová je dobrá!:-))) To jsou ti, co už neví, čím upoutat pozornost dívčích očí!:-D

No, ale za trochu barvy to stálo, že? - když se děvče chytlo!:-D

No jo - nominace můj milý objev roku 2016 je tam! A oprávněně!

0 0
možnosti

Stálo to za to!;-D

Jinak, s nominací nebo bez, díky moc!:-)

1 0
možnosti

Dobře napsané, ale co ten "špatný konec".:-);-)

0 0
možnosti

Díky moc:-) Ale "špatný konec"?

0 0
možnosti

D62a19v33i48d 43V35l22k

23. 3. 2017 9:22

;-D;-D;-D Dobrý, ale taky jste Vy troubo nemusel chodit, to bylo fakt na pár facek. Jak to bylo vysoko??

0 0
možnosti

Díky:-) Pane Vlku, je to móóóc vysoko, ačkoliv někdo jiný by nad tím možná jen mávnul rukou, ale našli se i tací, kteří neskočili a zahanbeně přelezli zábradlí zpět.

0 0
možnosti

;-)R^

P.S. "od rybářovy ruky", ale to je jen malá věc proti velké facce;-)

1 0
možnosti

Díky za čtení a opravu:-)R^

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS