Diskuse

Jsem čtyřoký

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

vítejte v klubu brejlomilců, jsem v něm nikým nezvolená prezidentka, protože mám brýle ráda a vloni na mne taky přišly. Je na ně dobrá doba, jsou všelijakopěkné (a taky všelijakodrahé) a tak si mám o co psát ježíškovi. Mám jedny růžové (právě na nose) a jedny červené, aby se mne v práci báli :). Na zrak to zabralo, akorát se mne pořád nikdo nebojí.

Píšete skvěle a teď na to i uvidíte :-). R^R^

0 0
možnosti
DT

Holt Vás všichni znají jako milou paní a brýle na tom nic nemění;-D Díky:-)

0 0
možnosti
PB

.....;-D hmmm, takhle nějak to začíná,- zprvu náhradní voči, za chvilu praskáte na ušní, sem tam vyhřeznou plotny, hercna sa splaší sama vod sebe aniž byste potkal porádnou babu, sprint na šalinu sa mění v důstojnej poklus,- ........ a prostocviky na urologii sou nejvííííc ! R^

0 0
možnosti
DT

To jsou opravdu skvělé vyhlídky;-DR^

0 0
možnosti
DV

D74a27v20i71d 36V35l69k

30. 3. 2017 14:58

Vtipný blog Danieli:-)

0 0
možnosti
DT

Co teprv ty Vaše:-)R^ Díky!

0 0
možnosti
Foto

;-D;-DR^.Právě vstávám po noční, rozkoukávám se a Váš článek mě hned rozesmál. Parádní začátek dne, díky.;-D

0 0
možnosti
DT

To je dobře! Taky děkuju:-)

1 0
možnosti
RE

Když mi moje nynější přítelkyně před osmi lety, asi jako "vstupní dar" koupila nové brýle, nestačil jsem se po vyjítí z optiky divit, jak je ten svět najednou ostrý a krásný. Po nějakém čase se ale objevila i negativa: "Jaru, víš že s těma brejlema už nejsou všechny holky tak hezký? Sakra! Asi ti je budu muset zase sebrat!!":-)

0 0
možnosti

Mám slabost pro ochotné lidi, co splní mé přání...ráno jsem si kupodivu vzpomněla, že Daniel dlouho nepsal...:-P

I takové pořízení brýle se dá napsat tak, že jsou mi uši blízko, jak se směju!;-D

Ale "bašťoun" tedy nejsem - ten bus, který jste neviděl, to je verze pro přítelkyni, ale mě je jasné, že holky začnou odhazovat "kukly", a to byste o hodně přišel!

Jaro je tady, né?:-)R^ Díky za pobavení! a koukejte, abyste viděl;-D;-D;-D

0 0
možnosti
DT

Zase jste mě prokoukla;-D Jo, venku je to teď všechno nějak hezčí!R^ Díky!

1 0
možnosti
FV

Dobrý den. Brýle jsou krásný módní doplněk a navíc zlepšují zrak. Děkuji.

0 0
možnosti
DT

Dobrý den. S tím samozřejmě souhlasím. Já si je teď doslova užívám, protože až teď jsem teprv zjistil, jak blbě jsem předtím viděl. Díky.

0 0
možnosti
Foto

no a taky já mám brejle přece! ;-)

0 0
možnosti
DT

;-D Když mě se tam všichni nevešli

0 0
možnosti
  • Počet článků 146
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1520x
Jsem velekrál skladu v maličké firmě. Mám jen jediného podřízeného, a ani ten mne neposlouchá.. Dvakrát jsem neúspěšně studoval VŠ, tak jsem se dal na dráhu dělníka. Jsem pánem ještěrky a vozím palety z bodu A do bodu B, a když je frmol, tak i do bodu C, ale v žádném případě do bodu D.. Mám rád sport, pivo, rybařinu, pivo, dobré jídlo, přítelkyni, pivo, četbu, Bory, bory, skaliny, řeky, lučiny, českou hymnu, vychlazenou Plzeň a tak různě....

Tady mi můžete anonymně nadávat:

danieltomas08@post.cz

 

Seznam rubrik