Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PB

.... "brýden, co takhle jinej tarif za elektriku ?",- .... "a proč jako?",- ... "nó, abyste ušetřil!",- .... "a co jako?",- ..."přece peníze, žejo?",- ...."ale já nemusím šetřit peníze",- ..."sim vás, každej chce ušetřit peníze a já vám nabízím ......",- "tak to mosite na sociálku, voni za mě cálujou celej tenhle kvartýr !"

0 0
možnosti
Foto

Jo, znám. Tento týden jsem převáděla zákazníka a cena za kWh ho nezajímala ani trochu. S úsměvem mě sdělil, ze ať spotřebuje kolik chce, vždy mu to sociálka zaplatí. To si pak říkáte, proč vlastně do té práce vůbec chodíte.

1 0
možnosti
MR

M98a10r14t85i46n 30R10a53m

13. 4. 2017 14:54

Zabít vás! Řekla moje páni a já s ní souhlasím! Karma.;-D

1 0
možnosti
DT

Tak ode mne paní pozdravujte a moc Vám oběma děkuji;-DR^

0 0
možnosti
Foto

šmarja...eštěže už nemám dědečka!R^

0 0
možnosti
DT

Ale to je škoda, alespoň se pořád něco děje;-D

0 0
možnosti
MS

R^;-D

Není nad to, když si vnuk rozumí s dědou. :-)

3 0
možnosti
DT

;-D Přesně tak! Díky

0 0
možnosti

;-D;-D;-D No, a pak, že to nejde se šmejdem zatočit!;-D

Kšiltovka za deset tisic, to je kauf!:-P

Danieli, Vy máte tak barevné sny! Závidím. Ale.je jaro, tak by to chtělo trochu něco jiného, né?:-)R^

0 0
možnosti
DT

Jaro? Tady leje a je osm stupňů.;-D Ale popřemýšlím tedy! Díky:-)

1 0
možnosti
JS

Ty ́s kůň, člověče ;-)R^

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS