Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Tedy, Danieli, jak toto jsem mohla minout! Takovou blogerskou pecku!

Ano, to už je vyšší level. Jsem dopadla, jak Vy s kámošem při písmenkové polévce:-D Odrovnalo mě též..."úctyhodných 40% masa" v masové konzervě:-D:-D

Duo Babica-Sapík na Vás nemají ani náhodou. Ty jsou jak Mat a Pat:-)

(Boj s mobilem se bohatě vyplatil)

1 0
možnosti
Foto

Dane!!!Já se z tebe (tykám, jinak už to nejde prostě) pominu! Ale směju se teda nahlas, až tím ruším Zajíce při sledování Pána prstenů. Co takhle večeře pro spřátelené blogery?;-DR^

1 0
možnosti
DT

A Vy jste radši četla mě, než sledovala Froda?? To já teda poctivě koukal na pána, jako vždy:-) Jinak, ta večeře by byla vhodná spíš pro nepřítele;-D

0 0
možnosti
DV

D96a38v63i94d 44V94l72k

18. 6. 2017 8:22

Láďo Hruško......... seš to ty?;-D;-D

0 0
možnosti
DT

;-D nebo Babica? Když nemáte papriku tak tam hoďte rajče...

0 0
možnosti
PB

.... ;-D,-sem po zhruba pěti letech pochopil manuál na gulášovce od Vitany,- "obsah vrecka vložte do 1 litra vriacej vody a dobre rozmiešajtě",- a když sem to měl zažraný pod kůží koupil sem stejný vrecko vod jiný firmy, mrskl to do vařící vody, míchám a vono,- ..... do prde.., co to jéééé ?!?,- juknu na vrecko a hercnou mi proletěl můj první šlak,- "obsah sáčku vložte do 1 litru STUDENÉ VODY, řádně rozmíchejte a přiveďte to do varu",- .......... bych je zabil ;-€!

3 0
možnosti
DT

Z toho si nic nedělejte, to se stane i mistrům...;-D

0 0
možnosti
PB

Jste důkazem, že opravdu vynikajícími kuchaři jsou hlavně muži.

Dávají totiž do přípravy jídla fantazii a pracovitost, stejně jako vy.

1 0
možnosti
RE

Až na to, že masové konzervy jsou nejlepší zastudena, jen tak na chleba a ještě vychlazené - je tam excelentní rosůlek, který vařením zanikne. Ke špagetám mám radši točeňák - nakrájet na kostičky, osmahnout na cibuli, přidat protlak, čenek, pepř a pak ty špagety. Od dětství to miluju a žil jsem v bláhové představě a donedávna tomu říkal "špagety po žižkovsku", než jsem s trochou zklamání zjistil, že se jedná o švédské "národní jídlo", zvané "falukorv" Ale na chuti a radosti z toho to nic nezměniloR^:-)

1 0
možnosti
Foto

R^ pobavilo, díky. Jéžiš já mám hlad......;-D;-D

0 0
možnosti
Foto

Prave ceske spagety jsou s kecupem ;-D

1 0
možnosti
DT

Já chtěl, aby to mělo nějakou úroveň, proto ten protlak;-D

0 0
možnosti
JS

Ty koni ;-D;-D;-DR^

Jináč pod čarou - v lůně a paznehty ;-)

1 0
možnosti
DT

Díky:-) a opravenoR^ Užij si víkend!

1 0
možnosti
  • Počet článků 146
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1520x
Jsem velekrál skladu v maličké firmě. Mám jen jediného podřízeného, a ani ten mne neposlouchá.. Dvakrát jsem neúspěšně studoval VŠ, tak jsem se dal na dráhu dělníka. Jsem pánem ještěrky a vozím palety z bodu A do bodu B, a když je frmol, tak i do bodu C, ale v žádném případě do bodu D.. Mám rád sport, pivo, rybařinu, pivo, dobré jídlo, přítelkyni, pivo, četbu, Bory, bory, skaliny, řeky, lučiny, českou hymnu, vychlazenou Plzeň a tak různě....

Tady mi můžete anonymně nadávat:

danieltomas08@post.cz

 

Seznam rubrik