Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Utíct se vyplatí. Nemusíš platit za detoxovou hospitalizaci.

0 0
možnosti

:-D:-D:-D Mě čeká krásný konec Danieli! Jednou mě z Vás, tedy Vašeho psaní klepne pepka od smíchu.

Zásah asfaltové silnice do čela, a úder mezi stojny, už to skoro dokázaly - no, ještě jsem se z toho dostala:-))))

Jste neskutečné (ale milé) zvíře!:-D

0 0
možnosti

.... strýca Jožina (67 jařin !!!) v sobotu na svajbě unesli do pekla,- si v putyce místo retichu votevřel dveře do sklepa, tlamou vobrousil všecky schody a skončil mezi tankama a kekama,- všade tma, monotónní hukot chlaďáku, zatuchlost, vlhko, kosa jak sviňa,- ..... felčarovi, kerej mu sešíval palicu (zaživa, nic necejtil,- tak byl na šrot!) říkal "Ty můj anděli" a hladil ho po bílým plášťu,- "tam dole to bylo fakt peklo !"

3 0
možnosti

D51a81v71i86d 11V23l40k

28. 7. 2017 11:25

;-D;-D;-D Doufám ,že ti Ufouni nesebrali ledvinu;-D

1 0
možnosti

Nedal jsem jim šanci;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 146
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1520x
Jsem velekrál skladu v maličké firmě. Mám jen jediného podřízeného, a ani ten mne neposlouchá.. Dvakrát jsem neúspěšně studoval VŠ, tak jsem se dal na dráhu dělníka. Jsem pánem ještěrky a vozím palety z bodu A do bodu B, a když je frmol, tak i do bodu C, ale v žádném případě do bodu D.. Mám rád sport, pivo, rybařinu, pivo, dobré jídlo, přítelkyni, pivo, četbu, Bory, bory, skaliny, řeky, lučiny, českou hymnu, vychlazenou Plzeň a tak různě....

Tady mi můžete anonymně nadávat:

danieltomas08@post.cz

 

Seznam rubrik