Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MS

Pozdě, ale přece. R^R^

0 0
možnosti
Foto

Pohladil jste mě po srdci i duši. Umíte nádherně vyvolávat zasunuté myšlenky a pocity.

0 0
možnosti
ZS

Danieli, to je tak úžasný, nádherný příběh, přečteno na jeden nádech a pak ještě znovu, to pro zamáčknutí slzy. V

0 0
možnosti
PM

Teda Tomáši... Ještě teď mi běhá mráz po zádech. R^

1 0
možnosti
PM

Nějak jsem to popletl, asi mělo být správně "Teda Danieli"

0 0
možnosti
IM

To bylo pěkné... Skoro jako Ota Pavel:-)R^

4 0
možnosti
DV

D54a92v35i23d 57V24l16k

9. 3. 2018 18:41

Moc hezký blogR^:-)

1 0
možnosti
JB

R^Úžasné a na stará kolena jsem si vzpomněl, jak jsme na stráni třešňovky vykopali větvemi zakrytý bunkr, ve kterém si, bohužel, kráva zlomila nohu. Vzducholoď ne, ale "konstruovali" jsme ponorku, "výkresy" už jsem měl, ale nesehnali jsme dvoje necky. Naštěstí.

1 0
možnosti
DT

Krávy je mi líto, ale ponorku jste dokončit měl:-) Bylo by o čem vyprávět... Pokud byste tedy přežil;-D

0 0
možnosti

Danieli, to se moc povedlo. Napsané vskutku mistrovsky :-)))

1 0
možnosti
DT

Tak to mě ovšem potěšilo!:-)

1 0
možnosti
VF

A co na prodej chaty říká Vaše srdce? Chata není moje, ale je mně to líto.

0 0
možnosti
DT

Já chatu před prodejem uchránil.. Akorát je s tím teď víc starostí než radostí. Já jsem totiž na nějaký opravy a podobně strašně levej...

1 0
možnosti
  • Počet článků 146
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1520x
Jsem velekrál skladu v maličké firmě. Mám jen jediného podřízeného, a ani ten mne neposlouchá.. Dvakrát jsem neúspěšně studoval VŠ, tak jsem se dal na dráhu dělníka. Jsem pánem ještěrky a vozím palety z bodu A do bodu B, a když je frmol, tak i do bodu C, ale v žádném případě do bodu D.. Mám rád sport, pivo, rybařinu, pivo, dobré jídlo, přítelkyni, pivo, četbu, Bory, bory, skaliny, řeky, lučiny, českou hymnu, vychlazenou Plzeň a tak různě....

Tady mi můžete anonymně nadávat:

danieltomas08@post.cz

 

Seznam rubrik