Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Danieli, není většího vzrušení, než soudcovat pralesní ligu ... podobnými historkami se můj kamarád, nejvyšší sudí hornídolní, jen hemžil. ;-DR^

1 0
možnosti

No, hlavně když ve zdraví přežije;-D

0 0
možnosti

Super, fakt jsem se pobavila ;-)R^

0 0
možnosti

;-D R^ Vynikající jako vždy. Od dob Šimka a Grossmanna jsem nečetl lepší povídky.

0 0
možnosti

Tak tam máte hozeno i ode mě. Jen si pořád říkám: "proč ty vole nepíšeš knihu". Omlouvám se za vole, ale tak nějak to vidím. Nebo pan autor píše a toto je pseudonym, nebo toto je pravé a píše pod pseudenymem?

0 0
možnosti

Tak to už jsou dva hlasy! Letos by ta medaile mohla cinknout;-D

Ne, že by mě to s tou knížkou nenapadlo, něco už v hlavě mám, ale pořád to nějak odkládám. Co se týče pseudonymu, myslím, že při jeho vymýšlení bych byl trošku kreativnější;-D Takže toto je pravé jméno a pod jiným jménem nepíšu.

Díky moc za čtení a za ten hlas!

1 0
možnosti

Vyborne. A v diskusi se zatim nevyskytuji zadni uhlavni nepratele tech jinak smyslejicich.

0 0
možnosti

Výborně pane kolego, líp bych to nenapsal... Nemohl bycR^h to použít ve své druhé knize "Černá svině 3"...!?

1 0
možnosti

No konečně!R^ Paráda! Toto trvalo:-) Ale na nominaci jsem nezapomněla, Danieli;-D

1 0
možnosti

Ó tak to děkuji velice pěkně:-)

1 0
možnosti

Ty "odposlechy" nic moc. V jednom filmu pro pamětníky to bylo drsnější. "Sudí je ošklivé káčátko!";-)

1 0
možnosti

Uff, to už je dost za hranou, ne?;-D

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS