Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jedna zpráva říká, že v laboratořích se měl vyvíjet virus pro přenos genetické informace - oprava vadného genu, který způsobuje některé neléčitelní choroby.

Tato technika se údajně používá při genových manipulacích. Jen virus se nějak nepovedl.

Jinak je nejdůležitější závěr ten, že veškerý sport je zdraví škodlivý.

R^

0 0
možnosti

Dobře se čtete. Ale mýlíte se! Ještě se nevyjádřila žádná účetní.

3 0
možnosti

Danieli, v každém případě moc zajímavě napsané.

To na celý případ vrhá úplně jiné světlo

(říká i největší Čech Cimrman).

2 0
možnosti

S obsahem souhlasím, i když tak sofistikovaný obsah bych od Vás nečekal. Ten úvod je boží... :-)

Při překládání článků na toto téma mě dostalo toto video: https://www.youtube.com/watch?v=ovnUyTRMERI&feature=emb_logo

To, co mě dostalo začíná již v čase 0:25

Je to čínské video o klíčovém vědeckém pracovníkovi laboratoře ve Wu-chanu Tchien Ťün-chuaovi, které bylo zveřejněno jen několik týdnů před vypuknutím epidemie koronaviru ve Wu-chanu, ukazuje čínské vědce, jak manipulují s netopýry – hostiteli virů. Ve videu (vytvořeném agenturou China Science Communication, která je řízena Čínskou asociací pro vědu a technologii (China Association for Science and Technology) Tchien Ťün-chua říká:

"Nejsem lékař, ale podílím se na léčení a záchraně lidí... nejsem voják, ale podílím se na zajišťování neviditelné linie národní obrany."

0 0
možnosti

Zajímavý odkaz. Celkem mě překvapilo, že video má 226 tisíc zhlédnutí, ale žádný komentář... Díky!

0 0
možnosti
Foto

Navíc ve Wu-chanu jsou ty ústavy dva, druhý údajně financuje Rockeffellerova nadace. Když se Putina ptali na původ epidemie, tak mnohoznačně odpověděl, že "na tuto otázku nelze odpovědět slušně, a toto shromáždění je příliš vážené. Zkrátka si někdo myslel, že něco vlastní a řídí, a pak zjistil, že to ani nevlastní, ani neřídí..."

0 2
možnosti
Foto

Problémem je, že se vám může miliarda a půl Číňanů vysmát s poukazem, že se ve Wu-chanu konala v říjnu vojenská olympiáda a US vojáci tam zanechali svého brouka..

0 1
možnosti

To tedy US vojáci moc nedomysleli. Brouk se jim vrátil s plnou parádou.

0 0
možnosti

Dobře se to četlo R^R^R^

4 0
možnosti
  • Počet článků 146
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1520x
Jsem velekrál skladu v maličké firmě. Mám jen jediného podřízeného, a ani ten mne neposlouchá.. Dvakrát jsem neúspěšně studoval VŠ, tak jsem se dal na dráhu dělníka. Jsem pánem ještěrky a vozím palety z bodu A do bodu B, a když je frmol, tak i do bodu C, ale v žádném případě do bodu D.. Mám rád sport, pivo, rybařinu, pivo, dobré jídlo, přítelkyni, pivo, četbu, Bory, bory, skaliny, řeky, lučiny, českou hymnu, vychlazenou Plzeň a tak různě....

Tady mi můžete anonymně nadávat:

danieltomas08@post.cz

 

Seznam rubrik