Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
IL

I20v44a22n45a 74L26a34n39c50e

12. 9. 2023 13:49

Držím palce a dejte vědět, až kniha vyjde, koupím si ji. Nadarmo se neříká, že staří lidé dětinští, a než kniha vyjde, tak už bych mohla být na urovni možná předškolního věku. Věřím, že Vaše kniha bude plná humoru, a ten já můžu.

0 0
možnosti
DT

No to se nebojte. Pokud ta knížka opravdu někdy vyjde, tak to řeknu úplně každému, kdo se třeba jen mihne v mém okolí. Třeba ve frontě v Kauflandu.

1 0
možnosti
PB

..... tak v době "strímerů, jútuberů, influencerů a jinejch imbecilů", ste si na hrb naložil docela slušnou kládu,- ...... zlomte vaz!!!

2 0
možnosti
DT

Jo, konkurence tu nějaká je.

0 0
možnosti
  • Počet článků 146
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1520x
Jsem velekrál skladu v maličké firmě. Mám jen jediného podřízeného, a ani ten mne neposlouchá.. Dvakrát jsem neúspěšně studoval VŠ, tak jsem se dal na dráhu dělníka. Jsem pánem ještěrky a vozím palety z bodu A do bodu B, a když je frmol, tak i do bodu C, ale v žádném případě do bodu D.. Mám rád sport, pivo, rybařinu, pivo, dobré jídlo, přítelkyni, pivo, četbu, Bory, bory, skaliny, řeky, lučiny, českou hymnu, vychlazenou Plzeň a tak různě....

Tady mi můžete anonymně nadávat:

danieltomas08@post.cz

 

Seznam rubrik