Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

:-DDD

To je paráda!!! Ještě, že to nebylo na Ronadinha!:-):-):-) a nenarazil mu na hlavu paruku!:-)))))

A zase bodujete!

Dávám zlatý míč!:-)

3 0
možnosti
DT

Však jsem si při psaní na Ronaldinha vzpomněl :-D

Za zlatý míč moc děkuji:-)R^

1 0
možnosti

No, samože. My fotbaloví fanoušci známe všechny, né?

Ale přiznám, že zrovna Ronaldo, jako fotbalista!!!, je můj šálek kávy. Jak dávají v tv Real, jdu do sváteční nálady!:-), protože je konečně něco v televizi:-))))

1 0
možnosti
DT

Já Realu fandil v době, kdy tam byl ten brazilský Ronaldo, ale hlavně kvůli Figovi:-) Teď se spíš přikláním k té Barceloně, Real nesnesu kvůli Pepemu:-(

0 0
možnosti

Mě na Realu vadí, že někdy hrají každý sám na sebe. Málokdy je vidět spolupráce Ronaldo - Bale. I když toho mám taky ráda. Ten exceloval na ME. Zjistila jsem, že mám "slabost" pro ostrovní fotbal. Nedávno dávali na čt Machester City s ?..hm..okno:-)

To byl fotbal snů! A perfektní sudí, který je nechal hrát. Nebyly tam žádné hrubosti ani filmovačky:-))

Pepeho taky nemusim, býval lepší. A na Figa jsem zapomněla. Jo to byl bomužrec. Stejně jako Zidi:-)

1 0
možnosti

...nešlo mi to na mobilu posunout, abych to přehlídla než to pošlu, a tak vznikl místo borce....bomužrec:-DDD Sorry!:-)

1 0
možnosti
DT

Jo, anglická ligaR^ Balea mám asi z Realu nejraději, společně s Modričem!

0 0
možnosti

Ano, máme to stejně. Modrič je taková "šedá myška" u komentorů. Ale první co koukám, když jde na obrazovce sestava, jestli tam je. Velmi užitečný hráč!

Trochu se mi nabízí srovnání s P.Nedvědem...

1 0
možnosti
Foto

;-D;-D;-D Paní Maruško - bomužrec je SUPER!!! ;-D

1 0
možnosti

:-D Heleno, jste jasná vítězka!!!:-))

Čekala jsem, že se někdo bude radovat z cizího neštěstí (boj s dotykáčem, na věk se neptejte - trochu mladší hnědé uhlí:-DDD)

0 0
možnosti
  • Počet článků 146
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1520x
Jsem velekrál skladu v maličké firmě. Mám jen jediného podřízeného, a ani ten mne neposlouchá.. Dvakrát jsem neúspěšně studoval VŠ, tak jsem se dal na dráhu dělníka. Jsem pánem ještěrky a vozím palety z bodu A do bodu B, a když je frmol, tak i do bodu C, ale v žádném případě do bodu D.. Mám rád sport, pivo, rybařinu, pivo, dobré jídlo, přítelkyni, pivo, četbu, Bory, bory, skaliny, řeky, lučiny, českou hymnu, vychlazenou Plzeň a tak různě....

Tady mi můžete anonymně nadávat:

danieltomas08@post.cz

 

Seznam rubrik