Daniel Tomáš

Rumunský šíf

Byl to slavný den pro naši rodinu, když se z vedlejší ulice vynořil světle béžový Oltcit a zamířil před náš dům. Stáli jsme u oken a mávali na tatínka, který vystoupil z vozu a se zapálenou cigaretou se frajersky opřel o haubnu.

28.4.2018 v 17:27 | Karma článku: 20.20 | Přečteno: 560 | Diskuse

Daniel Tomáš

Jak jsem začal vydělávat

Byl vlahý letní večer, když maminka svolala mě, tatínka, mých osm sourozenců, dědečka, babičku a pejska Azora a uspořádala rodinnou poradu, na které oznámila, že za pár měsíců bude v naší sklepní kóji o jeden hladový krk více.

11.4.2018 v 14:27 | Karma článku: 34.56 | Přečteno: 3739 | Diskuse

Daniel Tomáš

Pane rozhodčí, Vy vole, co to pískáte?

Fotbalovým rozhodčím jsem se stal díky mému tatínkovi, který si jednoho dne povšiml, že český fotbal je korupcí přetékající žumpa, a že by tedy bylo chybou jen nečinně přihlížet a nepřivydělat si nějakou tu tisícovku k dobru.

29.3.2018 v 16:09 | Karma článku: 23.61 | Přečteno: 857 | Diskuse

Daniel Tomáš

Ukradená vzducholoď

....Představoval jsem si, jak s partou tamních uličníků budem zažívat dobrodružství, jak se budem toulat po lesích, jak si postavíme bunkr z větví a jehličí, jak budeme chodit na třešně nebo jak ukradneme vzducholoď....

9.3.2018 v 15:59 | Karma článku: 29.65 | Přečteno: 849 | Diskuse

Daniel Tomáš

Žhavé rande

Náš pracovní kolektiv je plný šprýmařů, kteří se se svými poťouchlými nápady starají o zdravou a přátelskou atmosféru. Tu vám někdo přilepí žertovnou cedulku na záda, tu vám někdo vsune připínáček na židli či do jídla.

23.2.2018 v 14:42 | Karma článku: 32.18 | Přečteno: 2771 | Diskuse

Daniel Tomáš

Historie, současnost a tajemství řádu svobodných skladníků

Po návratu domů z jubilejní dvousté mezinárodní konference skladníků, která se letos konala v norském Oslu, jsem se rozhodl čtenáře blíže seznámit s historií řádu svobodných skladníků a poodhalit roušku tajemství, jež tento...

9.2.2018 v 9:07 | Karma článku: 28.09 | Přečteno: 1730 | Diskuse

Daniel Tomáš

Mezinárodní olympijský výbor hasí požář

Vinou neúčasti ruských sportovců a hrozícímu výraznému poklesu sledovanosti bližících se olympijských her v korejském Pchjongčchangu byl mezinárodní olympijský výbor nucen sáhnout k razantním změnám v pravidlech mnoha disciplín.

30.1.2018 v 9:11 | Karma článku: 27.64 | Přečteno: 1532 | Diskuse

Daniel Tomáš

Válka se sborem dobrovolných hasičů

Již druhým rokem vykonávám u nás na vesnici funkci předsedy sboru dobrovolných popelářů. Funkce i činnost je to velice zajímavá a záslužná. Něvěřili byste však, jak málo populární je naše nezvané úsilí mezi obyvateli vesnice.

18.1.2018 v 8:53 | Karma článku: 19.87 | Přečteno: 858 | Diskuse

Daniel Tomáš

Pan Síla, lstivý hrnčíř a návrat kreténa

Asi se nestává příliš často, aby se člověk mohl na konci své kariéry pochlubit šestnácti tituly mistra světa. Když tak přemýšlím, vybaví se mi asi jen bratři Pospíšilové a jejich dvacet titulů mistrů světa v kolové.

3.1.2018 v 8:25 | Karma článku: 23.01 | Přečteno: 2354 | Diskuse

Daniel Tomáš

Předvánoční orgie

Již při příchodu domů z práce jsem byl jako na trní. Na přítelkyni bylo patrné stejné napětí. Sedla si ke mně na gauč. Snad se trochu chvěla. "Můžeš," řekla. Začal jsem zvolna jedním prstem. A pak jsem lízal jako nikdy v životě.

21.12.2017 v 9:11 | Karma článku: 24.32 | Přečteno: 824 | Diskuse

Daniel Tomáš

Už vím, jak to dělají motýlci

Otázky kolem milostného života a sexu mi jako první zodpověděl až přiopilý údržbář ze zoologické zahrady v Plzni, se kterým jsem se za zvláštních okolností setkal právě při jedné mé návštěvě zoo.

7.12.2017 v 9:22 | Karma článku: 33.24 | Přečteno: 3149 | Diskuse

Daniel Tomáš

Pravda bolí

Tak třeba já osobně jsem zastáncem a tradičním uživatelem lži. Nač si kazit život zbytečnou a hloupou pravdou, když si můžeme všechno tak krásně nalhávat a užívat pohody?

24.11.2017 v 8:49 | Karma článku: 26.18 | Přečteno: 1821 | Diskuse

Daniel Tomáš

Jak mi gymnastika změnila život

Absence svalové hmoty, nízké sebevědomí a ostýchavost byly příčinou mé marné snahy o navázání bližšího kontaktu s opačným pohlavím. Nebýt dívčího gymnastického oddílu, zřejmě bych nikdy nepoznal pevný stisk mileneckého objetí...

3.11.2017 v 8:13 | Karma článku: 28.68 | Přečteno: 1603 | Diskuse

Daniel Tomáš

Těžká křivda

Tak jsem si minulý týden zašel na pivko s kamarádem Jardou, se kterým jsem dlouhých devět let navštěvoval základní školu a později i jeden semestr vysoké školy, než mi bylo doporučeno, abych se akademické půdě obloukem vyhýbal...

20.10.2017 v 8:43 | Karma článku: 29.06 | Přečteno: 2310 | Diskuse

Daniel Tomáš

Prázdniny u babičky s výhledem do budoucnosti

Ve sluncem zalitém poledni se jistý děda Škubánek pohodlně usadil na zápraží své chaloupky a pár mocnými potahy ze své elektronické dýmky naplnil okolí hustým kouřem spáleného propylenglykolu s melounovým aromatem.

6.10.2017 v 7:52 | Karma článku: 26.60 | Přečteno: 1459 | Diskuse

Daniel Tomáš

Jak jsme unesli nevěstu

Jistě se všichni shodneme, že vstup do svazku manželského je posvátným dnem v životě lidském. Je to první a asi i nejdůležitější krok na cestě k rozvodu. Krok, který ze dvou milujících bytostí vytvoří krvelačné bestie.

22.9.2017 v 9:23 | Karma článku: 21.32 | Přečteno: 811 | Diskuse

Daniel Tomáš

Vzdávám se působení ve fotbalové reprezentaci ČR

Nošení dresu se lvíčkem na prsou považuji za jednu z největších ctí, které se může člověku v naší zemi dostat. Skutečně těžko se této pocty vzdává dobrovolně. Já však, i přes můj stále produktivní věk, tak činím.

15.9.2017 v 8:13 | Karma článku: 33.58 | Přečteno: 2797 | Diskuse

Daniel Tomáš

Úspěšná letní příprava FK Dynama Sviňomazy

Po vzoru Tomáše Rosického, který je fotbalové veřejnosti znám jako Malý Mozart, jsem si u nás v mančaftu vysloužil přezdívku Malý Jakub Jan Ryba. V našem oddílu zastávám funkci kapitána, jelikož tatínek je významným sponzorem.

2.9.2017 v 8:41 | Karma článku: 23.56 | Přečteno: 588 | Diskuse

Daniel Tomáš

Jak jsem změnil zubaře

"Jejda, tady nám něco vypadlo," zahlásila paní zubařka, když jsem se položil do zubařského křesla a za protáhlého Áááááá jsem otevřel pusu dokořán. A to byl začátek konce...

18.8.2017 v 9:46 | Karma článku: 31.59 | Přečteno: 1771 | Diskuse

Daniel Tomáš

Konečně jsem si koupil pořádnou ženskou

Dlouho jsem váhal, zda se mám uvrtat do vážného vztahu. Když mi však trhovec oznámil cenu za mnou vybranou dívku a navíc potvrdil, že je stále panna, rozplynuly se mé pochybnosti jako ta pára nad hrncem.

4.8.2017 v 9:24 | Karma článku: 33.31 | Přečteno: 3428 | Diskuse
VIP
Počet článků 146 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 1509

Jsem velekrál skladu v maličké firmě. Mám jen jediného podřízeného, a ani ten mne neposlouchá.. Dvakrát jsem neúspěšně studoval VŠ, tak jsem se dal na dráhu dělníka. Jsem pánem ještěrky a vozím palety z bodu A do bodu B, a když je frmol, tak i do bodu C, ale v žádném případě do bodu D.. Mám rád sport, pivo, rybařinu, pivo, dobré jídlo, přítelkyni, pivo, četbu, Bory, bory, skaliny, řeky, lučiny, českou hymnu, vychlazenou Plzeň a tak různě....

Tady mi můžete anonymně nadávat:

danieltomas08@post.cz