Daniel Tomáš

U Führera na čaji

6. 06. 2017 8:21:53
Ten nápad, že se s přítelkyní zajedeme podívat do Berchtesgadenu, bavorského městečka, jež si Hitler a jeho parta víceméně násilím zabrali, a kde Martin Bormann vlezdoprdelsky nechal postavit v nadmořské výšce 1800m Orlí hnízdo...

..., se mi zpočátku příliš nezamlouval. Přišlo mi to, jako výlet "Po stopách vůdce". Když ale potom vidíte tu okolní přírodu, na nějakého Führera si ani nevzpomenete. Měli jsme velké štěstí na počasí a z Orlího hnízda jsme tak viděli až rakouský Salcburk.

Martin Bormann nechal Orlí hnízdo vybudovat k Hitlerovým padesátým narozeninám. Asi chtěl udělat na vůdce dojem, ale moc se mu to nepovedlo. Stavba tedy ano, to se musí nechat, ale Hitler si toto hnízdo příliš neoblíbil, měl prý strach už jen z výtahu, který zdolává posledních několik metrů k vrcholu, a který vede z nitra hory přímo do čajovny v hnízdě, takže místo navštívil oficiáně jen čtrnáctkrát.

Nedaleko hnízda se pak ještě nachází jezero Königsee​.

Pár fotek:


Orlí hnízdo (Já)

Pohled na Konigsee (Já)

... (Já)

... (Já)

Já (PV)

... (Já)

... (Já)

... (Já)

... (Já)

... (Já)

... (Já)

... (Já)

... (Já)

Krb věnovaný Mussolinim (Já)

Königssee - nedaleko Orlího hnízda (Já)

Konigsee (Já)

Konigsee (Já)
Díky za nakouknutí :-)

Autor: Daniel Tomáš | karma: 25.37 | přečteno: 1046 ×
Poslední články autora