Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
KT

konečně odlehčení. děkuji

4 0
možnosti
MN

ten filmovy to opravdu nezaslouzi a ten realny? inu je to na kazdem, ale to v cem " podnikal" za totace, to, ze mu to prochazelo, nebo to, ze "okecava" nektere vyroky prezidenta Zemana, ze se zcista jasna objevi i na kladeni kvetin na Albertove .. vite to mi prijde takove nejake hooodne podivne, necisi z toho na vas hodne pokrytectvi a jeste vice snahy dostat se tam za kazdou cenu? Nevim, treba jste cetli take onen rozhovor s nim, kdy na otazku, zda bude kandidovat proti Zemanovi, rekl, ze pokud Zeman rekne ze kandiduje, tak on kandidovat nebude! Co myslite, da se takovemu cloveku verit? Ale jak rikam, je to na vas - vase svobodna vule!

1 5
možnosti
KN

Aby ti nepraskla žilka

2 0
možnosti

Fičím sem do diskuse, abych vám řádně vyčinil a... Dávám karmu. Povedlo se! ;-)

3 0
možnosti
Foto

;-D;-D;-D Tak teď jste mě opravdu dostal a rozesmál ;-D;-D;-D Děkuji :-)

3 0
možnosti
MS

Pokud by byl jeho protikandidát zlý výrostek Hugo, proč ne ? :-)

1 0
možnosti
JK
Foto

ode mě poklona a R^;-D

3 0
možnosti
IM

I30v60a40n 51M39i26n58á85ř

16. 11. 2016 9:43

.. ááá - proč by vlastně nemohl být prezidentem rovnou Pažout ??!

5 0
možnosti

Pan Daniel Tomáš asi jídal vtipnou kaši.

2 0
možnosti
JK

A František Petrík zjevně nepochopil, o čem blog je. :-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 146
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1520x
Jsem velekrál skladu v maličké firmě. Mám jen jediného podřízeného, a ani ten mne neposlouchá.. Dvakrát jsem neúspěšně studoval VŠ, tak jsem se dal na dráhu dělníka. Jsem pánem ještěrky a vozím palety z bodu A do bodu B, a když je frmol, tak i do bodu C, ale v žádném případě do bodu D.. Mám rád sport, pivo, rybařinu, pivo, dobré jídlo, přítelkyni, pivo, četbu, Bory, bory, skaliny, řeky, lučiny, českou hymnu, vychlazenou Plzeň a tak různě....

Tady mi můžete anonymně nadávat:

danieltomas08@post.cz

 

Seznam rubrik