Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JP

J88a37n 27P97a85l17l18a78s

15. 11. 2016 22:51

Dobrý večer, checht a karma. Jestli volby dopadnou jako minule, tak s ním do druhého kola postoupí Pažout.

6 0
možnosti
DT
LP

Když jsem viděl název, tak jsem čekal nějakou čertovinu, ale TENHLE Horáček mě nenapadl... Děkuji.

8 0
možnosti
JAN

Dostal jste mi ;-D, díky a mějte se R^

5 0
možnosti
DT

Díky a taky se mějte:-)

1 0
možnosti
JR

J70a59r90a 71R87a18n75k

15. 11. 2016 21:07

Diky za pobaveni R^

4 0
možnosti
DT

Já Vám také děkuji:-)

3 0
možnosti
Foto

Názorově jsme sice úplně jinde, ale dnes je to jednoznačně vtipné....

2 0
možnosti
Foto

Chlape, dostal jste mě!R^

8 0
možnosti
OK

Konečně objektivní hodnocení. Tak nějak si představuji předvolební kampaň. Bez lží, bez napadání, bez urážek. Prostě věcně sdělit pravdu. To přece musí každý ocenit.

P.S.: A ještě více se bavím těmi vážně míněnými názory proti Vašemu příspěvku......

16 0
možnosti
DT

Podle mě se najdou lidé, kteří reagují jen na název článku, který vůbec nečetli...

4 0
možnosti

Danieli, a já Vám tím titulkem na to málem skočila!:-D

Dost dobrý, jako vždy! Díky!

7 0
možnosti
DT

Však to byl záměr, paní Šípková:-)

Také děkuji:-)

3 0
možnosti
  • Počet článků 146
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1520x
Jsem velekrál skladu v maličké firmě. Mám jen jediného podřízeného, a ani ten mne neposlouchá.. Dvakrát jsem neúspěšně studoval VŠ, tak jsem se dal na dráhu dělníka. Jsem pánem ještěrky a vozím palety z bodu A do bodu B, a když je frmol, tak i do bodu C, ale v žádném případě do bodu D.. Mám rád sport, pivo, rybařinu, pivo, dobré jídlo, přítelkyni, pivo, četbu, Bory, bory, skaliny, řeky, lučiny, českou hymnu, vychlazenou Plzeň a tak různě....

Tady mi můžete anonymně nadávat:

danieltomas08@post.cz

 

Seznam rubrik