Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Díky za váš článek... celodenní stres je pryč... :) :)

R^

5 0
možnosti
DT

To mě těší:-) Díky

2 0
možnosti
MK

Pane, máte někoho lepšího? Tak dejte typ a já budu volit až do skonání světa!!!;-D

4 1
možnosti
JP

Chlape, to nebude jenom z piva, i když jsou tři. Tak se pochlub.

2 2
možnosti
DT

Celkem se není čím chlubit, od rána piju jen vodu a kafe, k obědu jsem měl guláš (bez houbiček), tak nevím...

2 0
možnosti
MK

M19i57l52a59n 61K68e95s66l

15. 11. 2016 16:32

Odpůrce migrace je jako odpůrce deště.I praotec Čech byl imigrant.Naší morální povinností je pomáhat imigrantům a také respektovat jejich kulturu a náboženství.Kdo to řekl?Prý pan Míchal Horáček.Jest li to řekl,tak ať se propadne.

16 2
možnosti
OK

Jo, také jsem to četl. Ale pana Horáčka jsem slyšel říct něco jiného. Na mne z toho čiší podvrh jako 10 Brn. No, asi má někdo obavy - co kdyby, že ano.

3 0
možnosti
Foto

Dost dobrý, začínáte se mi líbit;-DR^;-)

4 0
možnosti
DT

Díky, ono není špatné nahnat občas čtenost:-)

2 0
možnosti
Foto

J63a59n 68H47o91r44á58č71e76k

15. 11. 2016 16:19

autore a vite co mi? :D

8 1
možnosti
DT

;-D Neberte to prosím osobně...

2 0
možnosti
  • Počet článků 146
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1520x
Jsem velekrál skladu v maličké firmě. Mám jen jediného podřízeného, a ani ten mne neposlouchá.. Dvakrát jsem neúspěšně studoval VŠ, tak jsem se dal na dráhu dělníka. Jsem pánem ještěrky a vozím palety z bodu A do bodu B, a když je frmol, tak i do bodu C, ale v žádném případě do bodu D.. Mám rád sport, pivo, rybařinu, pivo, dobré jídlo, přítelkyni, pivo, četbu, Bory, bory, skaliny, řeky, lučiny, českou hymnu, vychlazenou Plzeň a tak různě....

Tady mi můžete anonymně nadávat:

danieltomas08@post.cz

 

Seznam rubrik