Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Pěkné počtení...

0 0
možnosti

Při tom vašem povedeném článku jsem si vzpomněl na Felixe Holzmanna:

Felix Holzmann: "A my sedíme takhle doma, v tom sychravu" A já říkám : "Bože, to je zima !" A jak kluk uslyšel to slovo zima, tak říká : "Bude padat sníh, uděláme huhuláka !" "Ale to je chytrej chlapec" říká kolega pana Holzmanna a pokračuje dál : "A kolik mu je let?" A Holzmann nato - "teď mu bylo 14 let !!!". :-)

1 0
možnosti

.... předpokládám, že byl starší brácha tou dobou na loutkářský fakultě,- tam sa vo Zlombidlech učijou hned v prvním semestru!!

0 0
možnosti
Foto

Já čekala, jak to dopadne... ;-D Krása

0 0
možnosti

Danieli, absťák zažehnán, dostala jsem "svou oblíbenou" dávku humoru, a život zase dostal smysl!;-D Takže - díky moc!R^

2 0
možnosti

To jsem fakt rád:-) také moc děkujiR^

1 0
možnosti
  • Počet článků 146
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1520x
Jsem velekrál skladu v maličké firmě. Mám jen jediného podřízeného, a ani ten mne neposlouchá.. Dvakrát jsem neúspěšně studoval VŠ, tak jsem se dal na dráhu dělníka. Jsem pánem ještěrky a vozím palety z bodu A do bodu B, a když je frmol, tak i do bodu C, ale v žádném případě do bodu D.. Mám rád sport, pivo, rybařinu, pivo, dobré jídlo, přítelkyni, pivo, četbu, Bory, bory, skaliny, řeky, lučiny, českou hymnu, vychlazenou Plzeň a tak různě....

Tady mi můžete anonymně nadávat:

danieltomas08@post.cz

 

Seznam rubrik