Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

ještěže je myš na správným místě! Tou vládnete teda skvěle!R^

0 0
možnosti
Foto

Jo jo, zlatý český ručičky - není-li vercajk, přijde vhod lžička. ;-) Vtipná pointa, tak trochu Pat a Mat.;-DR^

0 0
možnosti
Foto

:-)He he...zky jste to napsal. Je vidět, že jsou nástroje, které by vám mohly v ruce jen tancovat. Například pero. To je taky nástroj, není-liž pravda?

0 0
možnosti

No, nebo štětec. Dřív jsem zkoušel malovat. Prý to mělo úrověň. Mateřské školky;-D

Díky:-)

1 0
možnosti

.... prubnite vercajk z manikury event. pedikury,- aj auto sem s tem kdysi vopravil;-D

0 0
možnosti

To jako takový ty nůžtičky a pilníčky?;-D Co jste na tom autě dělal?;-D

0 0
možnosti

Přesně pro tyhle případy jsem si koupila nářadí vlastní. Dnes to moje sladce růžové nářadí využívá spíš manžel :-)

1 0
možnosti

Nechtěl se nechat zahanbit;-D

0 0
možnosti

Tvoje žena bude šťastně vdaná neboť když se něco pokazí tak to koupíte nové. Kutil vše opraví a tudíž mají doma stále to co pořídili před dvacato lety.;-D

5 0
možnosti

Žena má recht. Pořádnej chlap musí mít vercajk ve verkštatu, aby mohl porichtovat třeba vasrlajtung.

Začínám Vás číst, píšete hezky a zábavně. Objevil jsem Vás díky kolegyni Marii Šípkové. :-)

2 0
možnosti

;-DR^ Vasrlajtung jsem si musel najít.

Díky moc:-)

0 0
možnosti

;-)R^ u nás doma je dílna všude ;-D

P.S.: "tácky, které podepírali jednu nohu" prosím podepíraly tvrdě

0 0
možnosti

To já jen, aby se ukázalo, kdo jak čte pozorně;-DR^ Už je to opravený! Díky:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 146
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1520x
Jsem velekrál skladu v maličké firmě. Mám jen jediného podřízeného, a ani ten mne neposlouchá.. Dvakrát jsem neúspěšně studoval VŠ, tak jsem se dal na dráhu dělníka. Jsem pánem ještěrky a vozím palety z bodu A do bodu B, a když je frmol, tak i do bodu C, ale v žádném případě do bodu D.. Mám rád sport, pivo, rybařinu, pivo, dobré jídlo, přítelkyni, pivo, četbu, Bory, bory, skaliny, řeky, lučiny, českou hymnu, vychlazenou Plzeň a tak různě....

Tady mi můžete anonymně nadávat:

danieltomas08@post.cz

 

Seznam rubrik