Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Danieli, úplně Vás chápuR^ Kamarád taky měnil Feldinku, jak jí říkal (po sedmnácti letech), a bylo mu z toho smutno. A i přesto, že má auto nové, nemůže na ní zapomenout.

0 0
možnosti
DT

Díky:-) Já teď řeším, jak budu jezdit k dědovi na chatu, kam vede jaksi polní cesta. Momentálně mám fiestu, která je dělaná vyloženě do města a ne do terénu... Zlatá feli, ta se tomu jen smála...

0 0
možnosti
DV

D77a43v86i12d 28V62l10k

20. 4. 2017 12:24

Dobrý blog Danieli. Já si myslím , že možná vyhrajete nováčka roku v blogeroviR^

0 0
možnosti
DT

Díky pane Vlk! Nemyslete si, já Vaše články čtu pravidelně, jen tu diskuzi zanedbávám... Co se týče bloger roku, tam jsem hlasoval pro Vás a co se týče nováčka, tak tam asi spoustu hlasů posbíral pan Vyoral s paní Pilloni, takže se o to ani moc nestarám...

0 0
možnosti
RE

20 let...? Holka v nejlepších letech. Ta by ještě byla u mě "modelkou youngtimers" Ale STK...to je fakt potupa, s tím souhlasR^

2 0
možnosti
JS

...na první auto chlap vzpomíná intenzivněji a s větší láskou než na první ženskou ;-);-DR^

1 0
možnosti
DT

Nóóó... Tak srovnatelně;-D

1 0
možnosti
Foto

Jojo...můj tatínek měl první auto wartburga, tmavě modrýho, toho kulatýho. Když se s ním po letech loučil, tekly mu slzy. To jsem viděla u mého tatínka jen tehdy a pak když umřela maminka...první auto je pro chlapa asi velká citová záležitost.

1 0
možnosti
DT

R^R^ Tak tak.. Díky za nakouknutí!

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS