Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Danieli, tak to byl parádní nápad!

U mě zůstalo, bohužel, jen u přání se tam podívat. Od očitých svědků i z cestománií vím, že to je krásné místo.

Fotek jsem viděla jen pár, ale i tak moc hezké. Ostatní až po dobití kreditu:-))

Díky za hezký blog!

0 0
možnosti

Kdysi jsem vezl cyklisty z Mělníka na nějaké závody "Cyklo Amadé" nebo tak nějak..Ubytovaní jsme byli v kempu ve vesnici Halein, odkud bylo vidět Orlí hnízdo. Jeden den závodů jim zrušili, tak jsme jeli na "lehký" výlet k jezeru Koenigsee. Jo, vypadalo to, jako fajn výlet k jezeru, ale od jezera to borci vzali "zkratkou" přes sedlo ve výšce 1750m.n.m. a já, nic netuše, za nima. Začalo to kurevsky stoupat a všichni mi samozřejmě dávno zmizeli z dohledu. Já na svém Olpranu jsem šlapal na nejlehčí převod rychlostí 7, pak šest km/h a jak to kleslo pod 6, už nešlo jet. Usedl jsem na zídku vedle silnice, jež se klikatila v nekonečných serpentinách vzhůru. Pak jsem ulehl, pak usnul a probudili mě čtyři bavorští "budulínci" na kolech, vyděšení, že na otázku "odkud jedeš" jsem odpověděl "z Česka", reagovali unisono: "ó bravo!!" Pak mě hecovali ,že vrchol už je hned za dvěma zatáčkami. Já jim nechtěl věřit a oni ať jedu za nima a křižuju silnici, že tak je to lehčí a dám to. Skutečně měli pravdu a já jsem si "dal" sedlo 1750 m. Oni mě vysekli nahoře oslavnou poklonu a věnovali limonády a musli tyčinky. Oni prý sviští zpátky dolů a tam si dají "many, many beers" jako odměnu za ten výkon.. Dole v kempu se mi dostalo přivítání "kde se flákáš, my už sme tady nejmíň tři hodiny." To sedlo prý bylo podměrečné. Oni vyhledávali a jezdili alpská sedla ve výšce 2000 m.n.m. a výše. Nakonec je sjeli všechna a kamarád, který už není mezi námi o tom napsal knihu "Jak se jezdí do nebe":-)

4 0
možnosti

;-DR^R^ To je super!! To by mohl být hezký článek, ne??

1 0
možnosti

D83a56v47i10d 32V72l34k

6. 6. 2017 9:47

To je nádhera.V létě se i koupe v jezeru???

2 0
možnosti

To jezero má prý hloubku až 180 metrů a je děsně studený i v létě.. My ale byli tak rozpálený z toho sluníčka, že jsme si do něho vlezli aspoň po kolena. Ze začátku to teda bylo hrozný, ale nakonec to bylo i celkem příjemný.

Já nevim, jestli je tam to koupání povolený, ale asi se stejně moc lidí nenajde, který by se tam chtěli koupat;-D

1 0
možnosti

R^Ty výhledy jsou krásné, ale i u nás v naší milené vlasti jich mnoho je;-)

2 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS