Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Teď frajeřite, počkejte až napadne sníh a bude vás čekat lyžovačka! V lete totiž může Vilma byt na boso, ale jak ji připnete lyže, to bych chtěla vidět!

0 0
možnosti

Může jí použít jako saně.....

0 0
možnosti
Foto

Mám podobnou. Po přečtení návodu jsem zjistil, že dofukováním a upouštěním ventilku můžu i měnit její proporce - hlavně to nepřehnat, protože pak se vznáší u stropu a nedosáhnu na ní. ;-)

4 0
možnosti

Bysme někdy mohli zajít na kafčo s holkama, co??;-D

5 0
možnosti

..... "pořídil sem si nafukovací pannu tak realistickou, že mi řekla, že budeme enem kamarádi !"R^

6 0
možnosti

;-D;-D;-D... ač žena, ještě teď se směju, jako bych vás dva na těch Slovanech v Plzni viděla!R^

1 0
možnosti

;-D R^ Předpokládám, že ta produkce ze skokanského můstku byl provázena zpěvem "Tam kde šumí proud..." (jak se to kdysi tradovalo o jednom našem známém zpěvákovi).

1 0
možnosti

Tak to neznám;-D Snad to nebyl Goťák;-D

0 0
možnosti

:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D. Tak bacha, Daniely, nedávejte jí opalovat na slunce. Jinak zpuchří, a souprava na látání duší, zejména Vaši, bude na...však víte!:-)))))

(vidím titulek, a mám opět jasno!:-D)

3 0
možnosti

;-DR^ Když ona je chuděrka bledá;-D

2 0
možnosti

;-)R^

P.S.: poslední odstavec - kaliti prosím měkce;-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 146
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1520x
Jsem velekrál skladu v maličké firmě. Mám jen jediného podřízeného, a ani ten mne neposlouchá.. Dvakrát jsem neúspěšně studoval VŠ, tak jsem se dal na dráhu dělníka. Jsem pánem ještěrky a vozím palety z bodu A do bodu B, a když je frmol, tak i do bodu C, ale v žádném případě do bodu D.. Mám rád sport, pivo, rybařinu, pivo, dobré jídlo, přítelkyni, pivo, četbu, Bory, bory, skaliny, řeky, lučiny, českou hymnu, vychlazenou Plzeň a tak různě....

Tady mi můžete anonymně nadávat:

danieltomas08@post.cz

 

Seznam rubrik