Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

;-D žít podle poslední módy, někdy bolí... ;-D;-D

0 0
možnosti
ZS

Při představě toho vypadlého nádobíčka se válím smíchy ;-D;-D;-D

1 0
možnosti
RE

Jó zubaře, toho já se bojim tak, že radši žádného nemám. Ale kvůli tomuto bych ho rozhodně neměnil. To, co by u mě viděli, by za to ani nestálo:)

2 0
možnosti
DT

;-D Já se taky bojím, ale stejně tak, že mi zuby vypadají...

1 0
možnosti
Foto

;-D Tak to ečlověk nevymyslí, super pobavení a paní zubařka měla hezčí pracovní den ;-DR^R^R^R^R^R^

0 0
možnosti
PB

..... by mě zajímalo kolik si za tu estrádu naúčtovala zlaťáků;-D?!

1 0
možnosti
IM

I43v61a 94M37a64r12k32o30v29á

18. 8. 2017 12:12

Nádhera!!!;-D dík za pobavení...

2 0
možnosti
RP

Ty zipy zlobí i nás... naštěstí u nás to nemá takový efekt.;-D

1 0
možnosti
DT

Umím si to představit;-D

0 0
možnosti

...to patřilo jasněže dolů!:-))

1 0
možnosti

:-D:-D:D dočetla jsem...ke tříslům...

A stačilo. Až jsem chytla dech, tak jsem dokázala dočíst:-))))

Damieli, Vy jste neskutečné zvíře!

(milé:-))

Díky za veleporci smíchu!

0 0
možnosti
  • Počet článků 146
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1520x
Jsem velekrál skladu v maličké firmě. Mám jen jediného podřízeného, a ani ten mne neposlouchá.. Dvakrát jsem neúspěšně studoval VŠ, tak jsem se dal na dráhu dělníka. Jsem pánem ještěrky a vozím palety z bodu A do bodu B, a když je frmol, tak i do bodu C, ale v žádném případě do bodu D.. Mám rád sport, pivo, rybařinu, pivo, dobré jídlo, přítelkyni, pivo, četbu, Bory, bory, skaliny, řeky, lučiny, českou hymnu, vychlazenou Plzeň a tak různě....

Tady mi můžete anonymně nadávat:

danieltomas08@post.cz

 

Seznam rubrik