Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DV

D35a10v85i30d 73V69l45k

17. 9. 2017 10:12

Danieli ,není to trošku ukvapené???;-D;-D;-D Dobrý blog chlapeR^R^R^

0 0
možnosti
PB

....bych ten ČMFS totál zrušil !,- TV přenosy enem na derby Slovácko - Bohemka a aktivní zapojení do sólo FIFA soutěže pro třetí svět - ČR, Srí Lanka, Haiti, Kongo, Sachalin, Burundi a Ostrovy sv. Chuja !,- ........ to by nám slušelo ze všeho nejvícV!

2 0
možnosti
Foto

8-ozrovna, když jsem si podala přihlášku na roztleskávačku, vzali mě,pasu jak šílená, kde budete Vy do zápasu totálně nasazenej... a Tedˇ??? mi neřikejte , že tam budu rozleskávat dav pro ty, co si tam bez Vás stejně neporaděj...Rv;-DR^

2 0
možnosti
TR

Jsem na tom stejně .. :-/

1 0
možnosti
Foto

Těžce se s Vaším rozhodnutím smiřuji, ale Vaše pohnutky chápu ;-D.

2 0
možnosti
DT

Tak takhle pohasla naše hvězda...To už nemá cenu se vůbec na fotbal dívat (tedy to už taky trvá delší dobu).

Popsal jste to, Danieli, naprosto přesně.

(to střetnutí Berbra s Černým je zvlášť vyvedené - úplně to vidím:-D)

Vaše rozhodnutí je čestné, a tudíž správné!:-)) Díky!

4 0
možnosti
DT

Odcházím se ctí:-) Snad se teď nepotkám na Viktorce s Berbrem, ale já do VIP zrovna moc nechodím, takže snad v pohodě!

2 0
možnosti
MZ

Je to unáhlené, ale musíme to respektovat.

4 0
možnosti
PK

Já už jsem se vzdal repre před 20 lety ...a udělal jsem dobřeR^

3 0
možnosti
  • Počet článků 146
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1520x
Jsem velekrál skladu v maličké firmě. Mám jen jediného podřízeného, a ani ten mne neposlouchá.. Dvakrát jsem neúspěšně studoval VŠ, tak jsem se dal na dráhu dělníka. Jsem pánem ještěrky a vozím palety z bodu A do bodu B, a když je frmol, tak i do bodu C, ale v žádném případě do bodu D.. Mám rád sport, pivo, rybařinu, pivo, dobré jídlo, přítelkyni, pivo, četbu, Bory, bory, skaliny, řeky, lučiny, českou hymnu, vychlazenou Plzeň a tak různě....

Tady mi můžete anonymně nadávat:

danieltomas08@post.cz

 

Seznam rubrik