Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JP

J52a19n 30P98a60l59l41a66s

7. 10. 2017 2:39

Danieli, už jste mě mockrát pobavil, ale tohle jste přepískl. Víte, jakému přemáhání jste mě v tuto pozdní dobu vystavil, abych řehotem neprobudil manželku a nevyplašil kocoura? OMG!

1 0
možnosti
DV

D88a93v19i59d 49V10l51k

6. 10. 2017 14:11

;-D;-DJá četl ,že Lidce zemřela babička ,kterou si celé dva měsíce piplala ve svém tabletu;-D;-D;-D

1 0
možnosti
DT

;-DR^ Nedivil bych se, kdyby i taková aplikace existovala...

2 0
možnosti
JS

R^;-D masakr elektronickou pilou ;-)R^

1 0
možnosti
DT

To není špatnej název;-D

1 0
možnosti
Foto

R^;-Djo, podobné akce u nás také probíhaly, ovšem ne s dědečkem:-). Synové, doprovázeni kamarády vybavenými notebooky a několika basami sideru, piva a pytly brambůrků obsadili největší podkrovní pokojík a pařili a pařili, dokud všechno nevypili a neusnuli s hlavou v klávesnici. Podmínka byla uklidit si po sobě záchod:-)a spaní v rodičovské posteli (pokud se nám podařilo včas vyklidit prostor) bylo zásadní tabu.

3 0
možnosti
DT

Tak třeba za x let, až Vaši synové budou mít vnuky, budou pařit společně:-)R^

1 0
možnosti
  • Počet článků 146
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1520x
Jsem velekrál skladu v maličké firmě. Mám jen jediného podřízeného, a ani ten mne neposlouchá.. Dvakrát jsem neúspěšně studoval VŠ, tak jsem se dal na dráhu dělníka. Jsem pánem ještěrky a vozím palety z bodu A do bodu B, a když je frmol, tak i do bodu C, ale v žádném případě do bodu D.. Mám rád sport, pivo, rybařinu, pivo, dobré jídlo, přítelkyni, pivo, četbu, Bory, bory, skaliny, řeky, lučiny, českou hymnu, vychlazenou Plzeň a tak různě....

Tady mi můžete anonymně nadávat:

danieltomas08@post.cz

 

Seznam rubrik