Diskuse

Už vím, jak to dělají motýlci

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Neni tato historka nahodou inspirovana Homerem Simpsonem? Ten se totiz o sexu dovedel napadne podobnym zpusobem.

0 0
možnosti

Nepopírám, inspirovalo mě to, ale snad se nedá říct, že bych to opsal, ne??

0 0
možnosti

;-D;-D;-D;-D;-D Danieli, Vy se nejspíš nedožijete Ježíška! To snad není pravda. Ale možná to spíš sekne se mnou - smíchy:-) Co se dělo ve lví kleci, a ti motýlci...to je tedy síla.

No jo, zase jste oblažil moje srdéčko!R^

0 0
možnosti

Jsem rád, že jsem Vás pobavil, ale mrzí mě, že Vás tím zabijim;-D

Díky!

0 0
možnosti

Nezklamal jste. Jako vzdy. Vas Humor je takovy nezny a pristupny. Mate ode mne Dakona.

0 0
možnosti

S tím Dakonem jste mě teda dostal;-D Musel jsem googlit a jestli jsem teda dobře pochopil, tak by to měla být karma nebo kotel na tuhá paliva;-D Tak nebo tak, díky!

1 0
možnosti

...... "sa podívaj na teho parchanta jak mu to ide !" komentoval náš dědek výkony samca Ferdy,- "tak až zasek uslyšíš JAK TI DUPOU KRÁLICI?,- tak takhlec !"

1 0
možnosti

Motýli nejsou zrovna zářným příkladem. Jeden letí, druhý se "veze" zapojen za ním proti směru. když jsem byl malej, tak jsem si myslel, že ten, co se veze šetří křídla:)

0 0
možnosti

Nicméně je to asi ten nejznámější příklad, který rodiče dávají dětem... Teď mě tak napadá, že žádné takové rodiče osobně neznám, ale prý to tak je:-)

0 0
možnosti