Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

I97v47a27n11a 20L66a47n28c58e

21. 12. 2017 21:14

V detstvi jsem se take vrhala na sladke a naplacala se vsim moznym. Jenom tu tecku s tim pivem jsem jaksi nemohla. Ale zle mi bylo uplne stejne jako vamR^.

0 0
možnosti

Někomu to vydrželo až do dospělosti:-)

Díky!

0 0
možnosti

D72a63v85i61d 10V39l10k

21. 12. 2017 15:24

Je vidět ,že nemáš děti.Jinak by to vylízaly samy. Hezký blog DanieliR^

0 0
možnosti

Takže na tebe už se doma nedostane??

Díky!:-)

0 0
možnosti

malo je dicky malo...dobre jste udelal, Tomasi

0 0
možnosti

A vlastně všem přeji hezké svátky!

2 0
možnosti

Danieli, můj rytíři humoru!R^ Toto je krátké, ale velmi výstižné a má to spád...myslím až do konce!:-P;-D

(věta o orgasmu mě zase dostala, Vy zvíře!:-))

Tak ať se po té generálce povede i premiéra, tedy Štědrý den, jakož i celé vánoce!

(Do nového roku Vám popřeju pod blogem po vánocích, který by rozhodně neměl chybět!:-))

Jo, a díky!

0 0
možnosti

Díky moc za stálou přízeň;-D

Vám taky přeju hezké svátky a zkusim teda mezi nimi ještě něco sepsat:-) Ale nic neslibuju!!;-D

Ještě jednou díky!

1 0
možnosti

vas zpusob humoru se mi libi.

0 0
možnosti
Foto

Měla pravdu. Vaše přítelkyně. Bylo vám sice blbě, ale stálo to za to! U nás doma je to stejné, jenom nedovolím dohnat to do extrému. Přece jen - maminka má vždycky pravdu. Hezké a požehnane svátky.

0 0
možnosti

Díky a Vám taky hezké svátky:-)

0 0
možnosti

R^Dobrý! Pamatuju, jak jsem oslavil kdysi své patnácté narozeniny, které jsou těsně před Vánoci tím, že jsem sežral patnáct řízků a nadělil si první žlučníkový záchvat:)

1 0
možnosti

Tý zwíře;-DR^

Horem či dolem neb obé - si ́s zavařil trošičku, no;-);-);-)

1 0
možnosti

Díky za nakouknutí:-)

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS