Diskuse

Pan Síla, lstivý hrnčíř a návrat kreténa

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

..... malej synek v tem házení rozdrtil tatu na prach a pomsta byla krutá,- tata mu na fleku sbalil šipky a ukousl jim hroty,- ..... samože hroty z umělý hmoty!R^

(žiši, sem na finále zarýmoval,- dneska su fakt dobrej;-D)

1 0
možnosti

Ale ty kovový hroty by byly zajímavý;-DR^

0 0
možnosti

Občas na to kouknu v TV a vžy mě překvapí počet fanoušků a vyvolává to ve mě dotazy jak je to možný , pak si ale vzpomenu jak jsem koukal na americký fotbal v minulém století a myslel si stejné než jsem zavrhl kopanou a stal se jeho fanda:-)

0 0
možnosti

Je to parádaR^

Ale americký fotbal si mě asi opravdu nikdy nezíská. Můj kamarád je do toho úplný blázen a pořád se mě do toho snaží uvrtat, ale mě to nějak nedostalo...

1 0
možnosti

Ty si ́s vzal příklad z Růžičkový, když trefila Kelišku do zádiR^;-D

0 0
možnosti

To byla dobrá scéna;-DR^ Ale jinak už slunce, seno,... nechci ani slyšet!

0 0
možnosti
Foto

No, plzeň si můžete dát i v Plzni, ale hlavně nezapomeňte ochrannou masku, pokud budete fandit osobně. :-) Tomáši, nic ve zlém.....;-)

1 0
možnosti
Foto

Omlouvám se, toto patřilo pod paní Šípkovou;-(:-)

0 0
možnosti
Foto

Já jsem si to párkrát zkusila a bylo mi řečeno, že to házím jako Bára Špotáková. Akorát, že ne tak daleko jako oštěp a ne tak přesně, jako šipku. Jen ten nápřah je prý dost podobný. Vám přeji úspěšný comeback a dávám karmu.:-)

0 0
možnosti

To my, když házíme, tak to lítá do všech čísel, do obávaného "asfaltu" i do zdi a v tom vidíme tu rozmanitost. aspoň se u toho pití trochu ohýbáme pro spadlé šipky. Přesto jeden kamarád, co tvrdí, že "peníze jsou jen žetony", když jsem si dovolil jednou nad ním vyhrát, mrštil svoje super šipky za patnáct set vztekle do koše se slovy: "já se na to můžu vy...t!!" Jiný je začal okamžitě z toho koše lovit....Jo, sranda při tom docela někdy je. Ovšem, jak popisujete ty borce, co hodí pokaždý "Bulls Eye" nebo "Tripple 20", to musí být ohromná nuda...I když za těch 200 mega možná není..R^

0 0
možnosti

;-D;-D Taky jsem už viděl letět šipky do koše.

Já jsem to mistrovství teď sledoval a musím říct, že to kolikrát bylo strašně napínavý.

0 0
možnosti

Danieli, jděte do toho! Já vám věřím.

Jak půjdete výkonnostně nahoru valím ...na Plzeň!...nebo na plzeň!:-D

Parádní začátek roku!:-))

Tak hodně štěstí!

2 0
možnosti

Tak to jsem tedy zvědavý, kdy povalíte do Plzně na plzeň;-D

Díky:-)

1 0
možnosti

Tomáši karma, zdá se, že je ideální čas na restart kariéry. Plzeň vévodí nyní fotbalu, hokeji, házené, jen ty šipky přidat. :-)R^

1 0
možnosti

To vlastně máte pravdu! Když můžou vévodit oni, proč ne já?:-)R^

0 0
možnosti
Foto

R^;-Dtakže comeback?;-Dbudu držet palce;-)

2 0
možnosti

Nechcete držet palce ve fanclubu??;-D

0 0
možnosti