Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
KT

chi. s díky členka Sboru dobrovolných hasičů Kuklík

0 0
možnosti
DV

D49a32v63i40d 62V11l43k

18. 1. 2018 14:29

Takže to píšeš z záhrobí???;-D

0 0
možnosti
DT

Ta ohořelá torza patřila slabším kusům;-D

0 0
možnosti
PB

........ přesně takhle si představuju činnost neziskovýho sektoru,- dobrá myšlenka, skvělá realizace !,- ..... dobrovolní popeláři;-DR^, kdobytobylřek!!

1 0
možnosti
JH

Nikdy bych nevěřil, že dobrovolný hasič dokáže napsat něco tak dlouhého.

0 0
možnosti

;-DR^ to je úleva, Danieli, že bydlíte daleko!

(a to výtáno je pozornost po mé bystré oko, že?;-D)

1 0
možnosti
DT

Přesně tak, rozhodl jsem se do textu schovat nějaké chyby a pozorné čtenáře pak vyznamenat;-D

2 0
možnosti
  • Počet článků 146
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1520x
Jsem velekrál skladu v maličké firmě. Mám jen jediného podřízeného, a ani ten mne neposlouchá.. Dvakrát jsem neúspěšně studoval VŠ, tak jsem se dal na dráhu dělníka. Jsem pánem ještěrky a vozím palety z bodu A do bodu B, a když je frmol, tak i do bodu C, ale v žádném případě do bodu D.. Mám rád sport, pivo, rybařinu, pivo, dobré jídlo, přítelkyni, pivo, četbu, Bory, bory, skaliny, řeky, lučiny, českou hymnu, vychlazenou Plzeň a tak různě....

Tady mi můžete anonymně nadávat:

danieltomas08@post.cz

 

Seznam rubrik