Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

;-DA mají tam dostatek dobře vybavených nemocnic?;-)

1 0
možnosti

Tak takové vylepšení ZOH jsem nečekala. To je tedy bomba!:-))

Ti "ledaři" na skokanském můstku, to bude tedy mazec!

Danieli, ještě, že Vás máme! Díky za pobavení.

2 0
možnosti
DT
PB

..... hlavně su zvědavej na curling, jeden z našich národních sportů (soudím podle častýho výskytu na ČT sportovních kanálech),- na OH budou kameny vrhat nikoliv po rovince ale do kopca, - prej aby sa ti borci se smetákama u teho sportu taky trochaj zadejchali R^!

5 0
možnosti
DT

;-D;-DR^

Ale curling je prý natolik akční, že se ho žádné změny netýkají...

2 0
možnosti
JS

Z obsahu článku je vidět, že Váš smutek z neúčasti zobajících ruských "sportovců" je opravdový a hluboký. Ale zármutek časem přejde a bude Vám lépe.:-)

0 1
možnosti
VH

Jako vtip? Největším snad je povídání o drastické ztrátě zájmu. Ano, Rusko je velká země - ale pořád je těch obyvatel méně než 5 % obyvatel zemí, o OH se reálně zajímajících.

0 1
možnosti
SN

:-).....Vtipné! Pobavil jsem se. Nejen sankce, Rusko je třeba vymazat z mapy světa !R^R^R^

0 0
možnosti
ZJ

Po dlouhé době jiné téma než volba prezidenta.

Jinak ani já se nebudu dívat na politické olympijské hry, které ve jménu politiky zničili západní soudruzi!

3 4
možnosti
VH

Prosím? Oni západní soudruzi nutili chudáky Rusáčky k dopinkovým podvodům. Celé poslední téměř půlstoletí?

3 0
možnosti
  • Počet článků 146
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1520x
Jsem velekrál skladu v maličké firmě. Mám jen jediného podřízeného, a ani ten mne neposlouchá.. Dvakrát jsem neúspěšně studoval VŠ, tak jsem se dal na dráhu dělníka. Jsem pánem ještěrky a vozím palety z bodu A do bodu B, a když je frmol, tak i do bodu C, ale v žádném případě do bodu D.. Mám rád sport, pivo, rybařinu, pivo, dobré jídlo, přítelkyni, pivo, četbu, Bory, bory, skaliny, řeky, lučiny, českou hymnu, vychlazenou Plzeň a tak různě....

Tady mi můžete anonymně nadávat:

danieltomas08@post.cz

 

Seznam rubrik