Diskuse

Historie, současnost a tajemství řádu svobodných skladníků

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

ano, skladníci v historii zanechali nesmazatelnou stopu. skladníci peněz Rothschildové a skladníci ropy arabové a skladníci pravdy eurodobroláskové. je načase, že se problematikou někdo seriózně a vážně zabývá

0 0
možnosti
Foto

Jo!!! Já chci bejt skladník! ;-D

0 0
možnosti

Není problém! Hlaste se v nejbližším skladu a u vchodu řekněte heslo: Mám bombu! Během chvilky se Vám bude někdo věnovat.

Díky:-)

3 0
možnosti

Tady jedna kama nestaci. A uz se tesim na vasi variantu o prazskych kavarnicich.

0 0
možnosti

Nadržené baculky 1/2018 už vyšly? Zatracená pošta, zas mi to nepřišlo:-/

0 0
možnosti

Já mám dvě předplatné. Jedno na doma a jedno na chatu... Klidně bych Vám mohl jeden výtisk věnovat!

1 0
možnosti

Jen jsem viděla Daniela - a bylo mi to jasné: to zase bude ptákovina;-D A fakt je!

No, jo. Ale zároveň se ukázalo, že nejste, Danieli, žádné řéďo, mejdlo...a ták.

A to jste ještě zamlčel, v jaké funkci jste na té konferenci v Oslu byl!

R^R^R^:-)

0 0
možnosti

Jsem členem lóže Strážců palety svaté, tedy by se dalo říct, že jsem takový ministr zahraničí.

A díky moc!:-)

1 0
možnosti

D36a87v82i42d 66V55l95k

9. 2. 2018 11:34

Paráda. Skvělý blogR^;-D

1 0
možnosti

R^;-Dkoni - zaskočil mi rohlík!

3 0
možnosti

To mě těší;-D Díky

2 0
možnosti