Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MS

Jako obvykle ,,,;-D,,, R^R^

0 0
možnosti
Foto

Úplný Šimek s Grossmannem!;-DV Ještě stihnu hlas v soutěži jako třešničku ke karmě.

5 0
možnosti
MV

Taky me to hned napadlo

0 0
možnosti
PB

...... tak fajn,- tráva ve skladu vzala za svý!,- šak pole makovic je takový neutrální,- nenápadný,- ekologický a hlavně bio,- ....... nikemu to nepřinde divný že sa makovice sklizijou zelený, žejo;-D!!!

1 0
možnosti
DT

To taky nezní vůbec špatně!!;-D

0 0
možnosti
MB

Skutečně dobré, karma. Očetl jsem skoro celou světovou literaturu, domácí a v městské knihovně jsem byl jako doma. Na střední z češtiny za 3 ! Otec pravil - Synu, ty neumíš česky ? Já pravil, umím, ale doposud jsem nepochopil rozbor větný ! :-)

2 0
možnosti
Foto

J76a83n40a 29M28a11j16o80v14á

11. 4. 2018 17:45

Píšete skvělé, dostala jsem několik smichozáchvatů. Dneska jste klidně mohl psát za všechny maturanty a CERMAT by spadl.

0 0
možnosti
DT

Maturitu z češtiny bych si klidně dal znovu, to byla totiž moje jediná jednička a dost velkou měrou se o to zasloužila slohovka. Třeba matiku jsem měl, přiznávám, za 4, a to sice s tak odřenýma ušima, že jsem o ně málem přišel. Třídní učitel se za mě přimlouval, aby mi tu čtyřku dali, že prý nejsem tak blbej;-D

Díky:-)

4 0
možnosti
Foto

tak taky za karmu, jste bezvaR^

1 0
možnosti

;-D plavčík-neplavec, a vedoucí "květinového" skladu, jsou geniální! Tedy až po Vás, Danieli, to je samože!:-)R^

2 0
možnosti
DT

Ono se v takovém skladu dá slušně vydělat! Zrovna dneska psali na idnesu, že do tržnic na hranicích se už nejezdí pro padělané oblečení, ale pro pervitin. Tam budou asi podobní skladníci!

Díky moc!:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 146
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1520x
Jsem velekrál skladu v maličké firmě. Mám jen jediného podřízeného, a ani ten mne neposlouchá.. Dvakrát jsem neúspěšně studoval VŠ, tak jsem se dal na dráhu dělníka. Jsem pánem ještěrky a vozím palety z bodu A do bodu B, a když je frmol, tak i do bodu C, ale v žádném případě do bodu D.. Mám rád sport, pivo, rybařinu, pivo, dobré jídlo, přítelkyni, pivo, četbu, Bory, bory, skaliny, řeky, lučiny, českou hymnu, vychlazenou Plzeň a tak různě....

Tady mi můžete anonymně nadávat:

danieltomas08@post.cz

 

Seznam rubrik