Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Mě tyhle filmy taky fascinují, koukám na to na hada. Nejlepší byl jakýsi žrakodýl, což byl žralok, kterému narostly nožičky a vydal se na břeh a jak se konzumovat místní osazenstvo, a snad vylezl i na strom, takže před ním nebylo úniku. Kdo tohle vymyslel, musel být permanentně sjetej.

A ještě jeden postřeh ze všech katastrofických filmů. Pohroma vždy rozezná, kdo je hodný a kdo zlý, a žere výhradně ty zlé, případně neutrální (těch je většina), ať je to tornádo, vlna nebo žrakodýl.

0 0
možnosti

Danieli, a kolik stojí tenhle "lupen" do kina? Tedy kolik na to musíte vypít plzní, abyste to přežil?;-D No nic. Pivo je to dobré, a vidím, že i mocnéR^

Ovšem kategorie těchto filmů mě naprosto uchvátila...hezky jste to pojmenoval.

(vzhledem k tomu, že mám povolenou jenom jednu plzeň ze zdravotních důvodů, uznáte, že to je na takové filmy málo. Proto žádný neznám:-)

Jo, a dík!

1 0
možnosti

Ajaj, to mě mrzí! Za střízliva takový film nedoceníte...

Otázka je, kolik piv asi vypijí ti filmaři před první klapkou;-D

Taky díky!:-)

1 0
možnosti

D24a67v51i15d 73V45l78k

9. 5. 2018 11:38

Kamaráde na to nemusím do kina.Stačí když si vlezu do vany.To je hned agresivní Mega Vlkohroch s malým chobotkem a žlutýma zubama v akci a když si tam za mnou vleze žena..................... To už je pak od 18 a výš ;-D Pobavil jsi mě R^

1 0
možnosti

;-DR^

Davide, já na to do kina taky nechodím. Tyhle filmy občas dávají na Prima Cool nebo na Nova Cinema, většinou někdy v noci. Ideální čas, když se vrátíš z hospody a ještě se ti nechce spát;-D

1 0
možnosti
  • Počet článků 146
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1520x
Jsem velekrál skladu v maličké firmě. Mám jen jediného podřízeného, a ani ten mne neposlouchá.. Dvakrát jsem neúspěšně studoval VŠ, tak jsem se dal na dráhu dělníka. Jsem pánem ještěrky a vozím palety z bodu A do bodu B, a když je frmol, tak i do bodu C, ale v žádném případě do bodu D.. Mám rád sport, pivo, rybařinu, pivo, dobré jídlo, přítelkyni, pivo, četbu, Bory, bory, skaliny, řeky, lučiny, českou hymnu, vychlazenou Plzeň a tak různě....

Tady mi můžete anonymně nadávat:

danieltomas08@post.cz

 

Seznam rubrik