Diskuse

Zázrak v Plzni

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Který ďábel ti našeptal, že sucho škodí? Sucho hubí jen slabé, pro silné je posilou, a silní také neznají nepřízeň osudu.

0 0
možnosti
Foto

ano...pyšním se s Vámi a potvrzuji nemožnost odejít z práce pro absenci deštníku a dešti podoby průtrže mračenR^:-) žlutá auta byla obnažena do původního pestrobarevného spodního prádla a řidiči je snáze hledají.:-)

1 0
možnosti

...ale po 10 minutách je klid....

1 0
možnosti

Ať naprší, hlavně, že o víkendu na Slavnostech svobody bylo v Plzni pěkně. :-)

0 0
možnosti

Ale jen škoda, že Viktorka neurvala jeste titul na Slavii.. to by na náměstí mazec!;-D

1 0
možnosti

Jako Západočech to potvrzuji a přeji si, aby to tak bylo min.celou noc...R^R^R^

1 0
možnosti

A77d56a37m 93M32a98l21ý

9. 5. 2018 16:53

No občas se to stává ;-D

1 0
možnosti

Bože, blbých 60 kiláků a ani kapička, jen žízeň:-)

1 0
možnosti
Foto

šmarja, tady nic....furt nic...

2 0
možnosti

Snad to brzo přijde!

0 0
možnosti
Foto

Jo, bydlím na Plzni-severu a vidím a slyším bouřkové mračno na jižní straně. U nás ale zatím ani kapka.

1 0
možnosti

Jo, byly i hromy a blesky.. ale ve finále pár kapek.

0 0
možnosti
  • Počet článků 146
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1520x
Jsem velekrál skladu v maličké firmě. Mám jen jediného podřízeného, a ani ten mne neposlouchá.. Dvakrát jsem neúspěšně studoval VŠ, tak jsem se dal na dráhu dělníka. Jsem pánem ještěrky a vozím palety z bodu A do bodu B, a když je frmol, tak i do bodu C, ale v žádném případě do bodu D.. Mám rád sport, pivo, rybařinu, pivo, dobré jídlo, přítelkyni, pivo, četbu, Bory, bory, skaliny, řeky, lučiny, českou hymnu, vychlazenou Plzeň a tak různě....

Tady mi můžete anonymně nadávat:

danieltomas08@post.cz

 

Seznam rubrik